今日中午...算係f2d聚舊;;
之後同左佢地去影貼....我同文去左買啤牌,,,
then變左職業賭徒 哈哈....成班笑到傻''
跟住行左陣...之後返home個陣竟然落雨,,,唉~
今日終於開左學...返到去係咁聽佢9up~聽日就第一日返學,..希望今年d成績會好返-,-''
+油!!
e排日日都係係屋企無聊...前日都係照常咁返左大學個邊(攰死...)
跟住尋晚就同肥文...祥同埋陳定豪去踢左差5多2粒鐘波(冇乜氣...-.-'')
之後就返屋企訓.....
小弟第一次打b!oG......希望大家多多支持a.a!!!
多留cm....^^