30 . 12 . 09
yAk0 生日大快樂 !
2點幾落到坑口 ;; 等pAn
去寶琳等mAn ;;
去公園等sUen ;;
去新都等yAk0 ;;
係公園hea左勁耐~
勁8据mAn ;; 條仔
跟住去寶琳等snakecake ` yellowbird
同lily溝通左勁耐 [ 別怒xdd ]
去到坑口 ;; lily 捉我去私奔
lily 同我傾計 .w.
跟住mAn 同欣欣嘈 [ 別這樣吧 ]
去西貢嚕 !!
落車 ;; 去買蛋糕 wIf sIuB ` yAk0 ` sUen ` mAn `
跟住去海傍 ;; 食蛋糕~
牛朗 ` leg0 ` 王子` snakecake ` sIuB ` 欣欣`
去左買飯
7 個人食一個飯盒xdd
跟住我 ` yAk0 ` yellowbird `
出去買野 ;; 落雨 -3-
yellowbird 借件嬲比我 ;; 謝謝謝
欣欣佢地5知去晒邊V__V
mAn ` snakecake ` 醉了!
snakecake ` 狂打mAn `
我 ` yAk0 ` sUen `yellowbird ` 動L `
狂笑xdd ;; 動L 打埋一份xdd
搵返欣欣佢地嚕!!
mAn `比我鬧 [ 火死了! ]
mAn 媽黎到 ;;; 我地就散水嚕!
|