2009 年 12 月 3 日  星期四   晴天


2009-12-03 分類: 未分類

唉 ;;;
今日成日都係到訓v3v
放學 ;;
嬲死左 ;; 俾人屈 ._.v




H0  ;;;
之前差啲累你俾人踢;;
最終都大步纜過;;
真係覺得你對我地好好
好有義氣
今次冇咁好彩喇v3v
連一句認真既再見
都冇同你講=[ 內疚 ]=
來不及說再見= (
出到去要小心 ;; 5好成日以氣用事
多謝你成日同我地玩._.
認真
跟你說{ 再見 }
多謝你一直都咁照顧我地


cHun ;;;
你考完個試可能都要走喇!
不過點都好 ;; 你都係我既好哥哥
識左你咁耐 ;; 知道你係個好人
成日幫我._.
[ 多謝你 ]  < -真心架xD
希望琴曰同你掰掰個陣
吾係最後一次

希望你成功喇!
多謝你一直都咁照顧我  < ;

多謝你一直都睇住我


 




ki_love_sing
暱稱: 熊貓._.v
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
一輩子好友
♥`只有朋友可以一輩子不吵架
1) mAn
2) sUen
3) yAn
最近訪客
最近沒有訪客