今日落大雨...
好彩我返學果時毛毛雨姐...^^
考art既painting..
但有好幾個都以為今日考drawing...=.=
我揀左(乙)一群馬蟻逃避一個小孩的追殺...
10點幾我已經畫完...諗住去下廁所la~~
點知miss話要等到d人小完息再過5分鐘先去得....
急死我咁滯><
去到廁所見到嘉敏既嘉敏..
11點半放學~~
同女女去左搵miss pong拎返小測...
嘩~~~勁大雨囉..唔知想點=.=
之後等多陣就同女女&man一齊行去車站..
去到隻腳腳已經濕晒lu!
搭車途中,,去到沙田醫院果樹..
有架85k同43x相撞...
搞到果樹塞車車,,塞左一陣~~~~
我仲見到星島日報同警車+救護車^^
返到家等老豆..

screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.alt='點擊在新窗口查看全圖, 鼠標滾輪放大縮小';}">
screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.alt='點擊在新窗口查看全圖, 鼠標滾輪放大縮小';}">

 |