今日好眼訓...
英文堂得我同女女聽~~
女女聽聽下又冇聽~~
得返我一個=.=
之後我聽聽下都眼訓...
唔該miss做g.e先叫我聽la~~
好憎g.e ar~~
企業堂>>我坐安安對面~~
咁唔多唔少都會望到佢 la~~
佢話我望到she好煩啵~~
佢都有問題的~~
望佢就係煩ga la咩???
之後我咪唔得望囉>>訓教!!
之後下一堂既企業呇she唔識打字走黎問我~~
我彩佢都傻 la~
冇應到she~~扮聽唔到!!
望都唔望she><
放學落左操場同子彤打排球~~
發洩一下d情緒先~~
之後等啊昇放~~
5點幾啊昇放lu~~我同啊昇一齊行去bus stop~~
he等我上左車車he先走~~>3< |