kib1314 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]

    生日:1988年06月22日

    年齡:19歲

    活動:聽歌、singing

  
^mY LINK*v*

 
女女Xanga
我的好友連結
板豬相簿

  
^mY同"誌" 們*v*

 

 

 

 

 

 


刊登時間:2006-06-16 05:39 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

12點搭車去大埔果個必勝客個招聘日...

之後就搭車去屯門見工...

好遠丫痴線=.=

5點幾返到家......

好累累丫~





刊登時間:2006-06-15 08:19 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

13/6

等啊昇起身....

12點半就搭車出ma on shan...

1點45分返到學校...

去左教員室搵啊昇~~

見到陳清芳、陳美婷、何x楊><唔like丫~~

之後拎返個排球,再搵英文miss約時間...

就陪啊昇buy打蛋器..

之後就搭車出黃埔.

諗住去睇戲,,但冇戲岩see!!

所以改左行街街...

行到5點幾就搭車返home...

14/6

12點同老豆去左深水步...

老豆buy左條"tiffany&co"既手鍊比我做生日禮物..

之後搭車去新蒲崗間"明星"飲茶

係酒樓,,我見到潘嘉儀同潘嘉盈=.=

next行左陣商場,,就搭車出mk~

係新之城見到何婷返緊工

係女人街又撞到陳魏文、仲有一個唔記得叫咩名既人

5點幾啊e黎到,,繼續行,,等啊哥放工!

6點半啊哥黎到,,就去"花園餐廳"食扒扒

提早慶祝"父親節"

原本同啊哥兩份比$$...

但啊哥話唔屎啵,,佢自己比$3xx/4ps

之後我同啊哥返家先!!

成點先訓~~

今日真可怕,,撞到咁多識既人=.=咩日子??

但唔熟ga wo,,淨係得個識字囉><

15/6

at home ar....!!