13/6
等啊昇起身....
12點半就搭車出ma on shan...
1點45分返到學校...
去左教員室搵啊昇~~
見到陳清芳、陳美婷、何x楊><唔like丫~~
之後拎返個排球,再搵英文miss約時間...
就陪啊昇buy打蛋器..
之後就搭車出黃埔.
諗住去睇戲,,但冇戲岩see!!
所以改左行街街...
行到5點幾就搭車返home...
14/6
12點同老豆去左深水步...
老豆buy左條"tiffany&co"既手鍊比我做生日禮物..
之後搭車去新蒲崗間"明星"飲茶
係酒樓,,我見到潘嘉儀同潘嘉盈=.=
next行左陣商場,,就搭車出mk~
係新之城見到何婷返緊工
係女人街又撞到陳魏文、仲有一個唔記得叫咩名既人
5點幾啊e黎到,,繼續行,,等啊哥放工!
6點半啊哥黎到,,就去"花園餐廳"食扒扒
提早慶祝"父親節"
原本同啊哥兩份比$$...
但啊哥話唔屎啵,,佢自己比$3xx/4ps
之後我同啊哥返家先!!
成點先訓~~
今日真可怕,,撞到咁多識既人=.=咩日子??
但唔熟ga wo,,淨係得個識字囉><
15/6
at home ar....!! |