kib1314 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]

    生日:1988年06月22日

    年齡:19歲

    活動:聽歌、singing

  
^mY LINK*v*

 
女女Xanga
我的好友連結
板豬相簿

  
^mY同"誌" 們*v*

 

 

 

 

 

 


刊登時間:2006-06-19 06:30 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

一早起身....8點15分=.=

8點45分就出門口lu..

去到ma on shan9點35分....

咁見咁早就行去女女落車果樹等佢啦~~

之後就齊齊返學校補oral...

我part B都是麻麻地,,要努力溫熟佢...

呢科是我唯一有信心pass的~~

之後就同女女去左新港城行左陣,,

去左糖水店叫左一碗糖水兩份eat~

我就搭87k去大學再轉火車去大埔.....

女女就走人lu~~

我去到大埔見到啊昇個堂家姐同佢個fd

之後我同啊昇去左意粉屋食野,,

佢家姐同個fd就去行街..

之後我同啊昇去左睇倉鼠~~

then去搵埋佢家姐同個fd一齊影貼紙相^^

之後就4個一齊去buy倉鼠d野$199.5

我送比啊昇十一個月禮物!!

then佢家姐同個fd走左..

我陪啊昇buy埋部mp3比佢家姐就返home lu~~~

啊昇送左個散紙包比我做十一個月禮物唷>3<

我好中e呀,,多謝老公>3<





刊登時間:2006-06-18 11:42 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

17/6

1點15分出到新世紀m記搵女女..(我遲左15分鐘)

之後就去buy3333...

3點幾係neway留下見到人派傳單...85折喎....

咁我地兩個就走左上去唱kkkkk$139/2ps

之後行多陣就返home lu~~

18/6

at home!!!