kib1314 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
生日:1988年06月22日
年齡:19歲
活動:聽歌、singing
刊登時間:2006-06-19 06:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
一早起身....8點15分=.=
8點45分就出門口lu..
去到ma on shan9點35分....
咁見咁早就行去女女落車果樹等佢啦~~
之後就齊齊返學校補oral...
我part B都是麻麻地,,要努力溫熟佢...
呢科是我唯一有信心pass的~~
之後就同女女去左新港城行左陣,,
去左糖水店叫左一碗糖水兩份eat~
我就搭87k去大學再轉火車去大埔.....
女女就走人lu~~
我去到大埔見到啊昇個堂家姐同佢個fd
之後我同啊昇去左意粉屋食野,,
佢家姐同個fd就去行街..
之後我同啊昇去左睇倉鼠~~
then去搵埋佢家姐同個fd一齊影貼紙相^^
之後就4個一齊去buy倉鼠d野$199.5
我送比啊昇十一個月禮物!!
then佢家姐同個fd走左..
我陪啊昇buy埋部mp3比佢家姐就返home lu~~~
啊昇送左個散紙包比我做十一個月禮物唷>3<
我好中e呀,,多謝老公>3<
刊登時間:2006-06-18 11:42 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
17/6
1點15分出到新世紀m記搵女女..(我遲左15分鐘)
之後就去buy3333...
3點幾係neway留下見到人派傳單...85折喎....
咁我地兩個就走左上去唱kkkkk$139/2ps
之後行多陣就返home lu~~
18/6
at home!!!