20*7-06 
今日11點去到樂富同昇食"東東雲吞麵"
之後去左行街街..
1點45分我就返工工..昇就上樓上兜左個圈
我換完3出黎見到佢企左係好遠的地方
之後佢行過黎buy野飲,,我沖比佢啦緊係
但佢扮唔識我,,因為店長係樹丫=.=
之後佢就返左家lu~
4點幾我去buy完外賣..
就同個同事"Polly"一齊去個倉度食飯
5點幾返到去又要出鐨石山借貨-.-
晚上9點幾十點↓
有個專係樂富既鴻福堂玩野既女仔走黎buy野食
之後又話d腸多水又話呢樣果樣
又話又告到我地冇得做
我心諗,,你咁中意玩野,,
有冇人肯處理你d投訴都成問題
我地又點會因為你冇得做丫白痴婆><
咁中意玩,我地捧陪到低ga
果陣個店長都企係我地隔離..
就算有人肯處理佢d投訴,,我地都有證人
超超超,,收皮啦呢條白婆西!!
果陣我有少少衝動想x9佢ga...
不過我岩岩先返第2日工費事煩~~
之後仲要企左係樹成個幾鐘啤鬼住我地
頂佢個肺丫=.=阻q住晒我地做生意!!
晚上11點我buy左杯"火麻仁"drink,,好口乾囉叫到
今日早左放工,,12點就走得!
|