kib1314 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]

    生日:1988年06月22日

    年齡:19歲

    活動:聽歌、singing

  
^mY LINK*v*

 
女女Xanga
我的好友連結
板豬相簿

  
^mY同"誌" 們*v*

 

 

 

 

 

 


刊登時間:2006-07-21 10:38 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

20*7-06 

今日11點去到樂富同昇食"東東雲吞麵"

之後去左行街街..

1點45分我就返工工..昇就上樓上兜左個圈

我換完3出黎見到佢企左係好遠的地方

之後佢行過黎buy野飲,,我沖比佢啦緊係

但佢扮唔識我,,因為店長係樹丫=.=

之後佢就返左家lu~

4點幾我去buy完外賣..

就同個同事"Polly"一齊去個倉度食飯

5點幾返到去又要出鐨石山借貨-.-

晚上9點幾十點↓

有個專係樂富既鴻福堂玩野既女仔走黎buy野食

之後又話d腸多水又話呢樣果樣

又話又告到我地冇得做

我心諗,,你咁中意玩野,,

有冇人肯處理你d投訴都成問題

我地又點會因為你冇得做丫白痴婆><

咁中意玩,我地捧陪到低ga

果陣個店長都企係我地隔離..

就算有人肯處理佢d投訴,,我地都有證人

超超超,,收皮啦呢條白婆西!!

果陣我有少少衝動想x9佢ga...

不過我岩岩先返第2日工費事煩~~

之後仲要企左係樹成個幾鐘啤鬼住我地

頂佢個肺丫=.=阻q住晒我地做生意!!

晚上11點我buy左杯"火麻仁"drink,,好口乾囉叫到

今日早左放工,,12點就走得!