kib1314 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]

    生日:1988年06月22日

    年齡:19歲

    活動:聽歌、singing

  
^mY LINK*v*

 
女女Xanga
我的好友連結
板豬相簿

  
^mY同"誌" 們*v*

 

 

 

 

 

 


刊登時間:2006-07-26 10:38 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

24*7-06 

返工...放工,,冇特別!!

25*7-06 

11點出到樂富同昇一齊食野..

之後我返工,,佢就去灣仔

點知佢去到冇野,,so佢返黎等我放晚飯

2點幾我上左去樓上間涼茶館借貨...

之後繼續做野

4點放食飯飯lu,,打比昇

我地去左食m記記

之後佢去九龍灣,,我返工

十點幾我又要去鑽石山拎貨=.=

carman打比我,,話佢聽日黎我度見工><

我會扮識佢ga la^^

11點幾3嬸打比我,,但我返緊工唔聽得

so我放工打比佢,,原來佢叫我下星期日拎假去迪士尼=.=

但我星期日係冇得放假ga,,即係冇得去去..

不過啊昇話遲些同我去yaya^^happy

 





刊登時間:2006-07-24 11:05 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

23*7-06 

今日2點幾搭MTR去樂富...

係吉之島睇下有冇野岩,,

結果得個桔=.=

2點就返公司返工lu~~

d客真係越黎越無賴,,

我日日都比佢地整到成肚氣

今日有成4個人返夜=.=

有一個仲要係專係人背後講人地既野

一定係是非啦,,如果唔係屎咩咁細聲講~

佢都同我講其中一個同事是非...

至憎呢d人,,要講人既就大大細講..

呢d先叫勁麻,,細細聲講不如唔好講啦八婆西~

10點幾POlly買左個哈密瓜返黎食...

佢請請^^Thx晒!!

我地11點半想落閘既時候...

發現冇key=.=要打電話比個店長返黎鎖門..

因為佢今日放假,,又唔記得留低key

我地4個等佢返黎,,12點20分就走人lu~~

我返到家差唔多一點~~