kib1314 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]

    生日:1988年06月22日

    年齡:19歲

    活動:聽歌、singing

  
^mY LINK*v*

 
女女Xanga
我的好友連結
板豬相簿

  
^mY同"誌" 們*v*

 

 

 

 

 

 


刊登時間:2006-08-01 07:48 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

31*7-06 

啊昇陪我食lunch+dinner^^

原本8月1 日黎既新同事已經調左去鑽石山

so搞到我要幫佢拎佢d製服去鑽石山=.=

重重,,再+埋我要拎既貨,,簡直想死咁滯...

01*8-06 

今日返早,,6點起左身,,6點45分返到公司等CoCo開門

好眼訓丫,,第一日返早,,CoCo教晒我返早要做既野

lunch啊昇黎陪我食,,之後佢去鴻福堂簽約la

好野,,啊昇又返鴻福堂,,不過佢係坑口做

今日個店艮因為唔夠人手,,so張更表改黎改去都改唔掂

所以搞到我地都唔知自己返咩時間

要日日睇囉而家,,快些有人比我地啦...

原本黎我地度做既新人..

經鑽石山報料個新人是一個男仔

但他的名字是不男不女的,,叫>>鄭秀榮=.=

5點放工,,同昇去深水步行左陣就返home

我下一個day off is8月6日.星期日





刊登時間:2006-07-29 10:16 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

28*7-06 

今日day off

11點幾同啊昇去左我家樓下新開既酒樓飲茶

之後搭車去左機場行左陣...

再搭車去亞洲國際博覽館睇野...

點知要比$$囉=.=so冇入到去睇

行左陣就走人lu...

之後就搭車去東涌mtr,,行商場"東薈城"

諗住踩單車or打volleyball

但因天氣、money、同埋單車冇雙人既關係取消

我地行左去海皮,,諗住搭ferry

但好貴丫,,so取消呢個諗頭

行返去搭mtr去深水步

食左個m記,,陪埋昇buy碟

10點返到家