31*7-06 
啊昇陪我食lunch+dinner^^
原本8月1 日黎既新同事已經調左去鑽石山
so搞到我要幫佢拎佢d製服去鑽石山=.=
重重,,再+埋我要拎既貨,,簡直想死咁滯...
01*8-06 
今日返早,,6點起左身,,6點45分返到公司等CoCo開門
好眼訓丫,,第一日返早,,CoCo教晒我返早要做既野
lunch啊昇黎陪我食,,之後佢去鴻福堂簽約la
好野,,啊昇又返鴻福堂,,不過佢係坑口做
今日個店艮因為唔夠人手,,so張更表改黎改去都改唔掂
所以搞到我地都唔知自己返咩時間
要日日睇囉而家,,快些有人比我地啦...
原本黎我地度做既新人..
經鑽石山報料個新人是一個男仔
但他的名字是不男不女的,,叫>>鄭秀榮=.=
5點放工,,同昇去深水步行左陣就返home
我下一個day off is8月6日.星期日
|