kib1314 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
生日:1988年06月22日
年齡:19歲
活動:聽歌、singing
刊登時間:2006-07-28 10:28 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
27*7-06
今日都冇咩特別...
我4點食dinner,,啊昇話我知佢黎緊..
我就拿拿聲食完就出左去等佢..
可以見到佢是我最開心的事^^
*我唔記得邊一日放工搭地鐵我見到文寶兒,,佢坐我對面
但我地冇打招呼,,因為我同佢唔多岩key
刊登時間:2006-07-27 10:49 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
26*7-06
琴日唔記得幾點,,
朱塘幫襯我buy燒賣...咁都比佢見到我!!
今日啊昇11點黎到石硤尾
我就陪佢去勞工處拎鴻福堂張from
之後就去左西九龍間"北京拉麵"食野
之後行左一陣,,啊昇送我返樂富
佢冇出閘,,佢要返西九龍見鴻福堂.
希望佢入到黎做啦,,雖然未必同我同一間
但我想佢有野做..搵$$丫一齊
晏就3點幾,,我地開會
內容唔可以公開..
係關於公司既運作,同埋同事之間既野
晚上唔記得幾點,,,都幾夜ga
莫wing係咁叫我,,但我做緊野聽唔到
之後做完野我先見到佢
佢唔幫襯我囉><傾左幾句佢就走la
11點幾我4個同事(包括店長)係度食雞脾
12點準時放工丫今日^^yaya
有個壞消息:
有兩個同事將會做埋7月離開我><
and then有兩個同事將會在8月幾離開...
真係多人離開><
計埋我同店長,,得返4個是舊人
之後有幾個新人會過黎=.=
即係要教佢地,,