kib1314 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]

    生日:1988年06月22日

    年齡:19歲

    活動:聽歌、singing

  
^mY LINK*v*

 
女女Xanga
我的好友連結
板豬相簿

  
^mY同"誌" 們*v*

 

 

 

 

 

 


刊登時間:2006-07-28 10:28 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

27*7-06 

今日都冇咩特別...

我4點食dinner,,啊昇話我知佢黎緊..

我就拿拿聲食完就出左去等佢..

可以見到佢是我最開心的事^^

*我唔記得邊一日放工搭地鐵我見到文寶兒,,佢坐我對面

   但我地冇打招呼,,因為我同佢唔多岩key





刊登時間:2006-07-27 10:49 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

26*7-06 

琴日唔記得幾點,,

朱塘幫襯我buy燒賣...咁都比佢見到我!!

今日啊昇11點黎到石硤尾

我就陪佢去勞工處拎鴻福堂張from

之後就去左西九龍間"北京拉麵"食野

之後行左一陣,,啊昇送我返樂富

佢冇出閘,,佢要返西九龍見鴻福堂.

希望佢入到黎做啦,,雖然未必同我同一間

但我想佢有野做..搵$$丫一齊

晏就3點幾,,我地開會

內容唔可以公開..

係關於公司既運作,同埋同事之間既野

晚上唔記得幾點,,,都幾夜ga

莫wing係咁叫我,,但我做緊野聽唔到

之後做完野我先見到佢

佢唔幫襯我囉><傾左幾句佢就走la

11點幾我4個同事(包括店長)係度食雞脾

12點準時放工丫今日^^yaya

有個壞消息:

有兩個同事將會做埋7月離開我><

and then有兩個同事將會在8月幾離開...

真係多人離開><

計埋我同店長,,得返4個是舊人

之後有幾個新人會過黎=.=

即係要教佢地,,