13*7-06 
12點出門口搭MTR去鐨石山同啊昇&肥仔去呢個招聘會
我地填左好多間...請唔請真係要睇運了!
之後肥仔走先,,以為佢咩事=.=原來去左打機!
之後我同啊昇晒就走人啦..係電梯口見到肥仔...
咁就一齊走人lu..佢去九龍塘..
我同啊昇去觀塘,,
我地去"白木屋"食自助lunch,,$48一個人
可以任食1個鐘頭..
食完行左一陣啊昇就送我返石硤尾..
佢就返home!!
14*7-06 
at home la當然,,好唔舒服..
11點幾,,鴻福堂打黎叫我聽日去簽約,,下星期2返工!
|