kib1314 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
生日:1988年06月22日
年齡:19歲
活動:聽歌、singing
刊登時間:2006-07-03 04:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
1*7-06 至2*7-06
at home la緊係......熱熱熱=.=係屋企燒燒暑好過!!
3*7-06
好鬼熱丫><
今日老豆day off,,同佢and啊e去左深水步飲茶...
之後我返左家,,咁鬼熱唔想行街=.=
佢就同啊e出左mk!!
我夜晚先出去搵佢地食dinner!!
刊登時間:2006-06-30 09:33 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
昇整比我的cake 開始切la 切左lu
又切切切 切完
我送比昇的倉鼠
29*6-06
我1點45分就出門口去昇家...
我地去左wellcome buy完野先上去...
之後就一直到9點半先走...
啊昇同我一齊搭mtr^^
佢係九龍塘出,,因為佢要過ma on shan~~
我十點半返到家家!!
30*6-06
今日勁唔舒服><
但因為見工的關係,,都係要出街...
我訓到啊昇搭車黎,,我就起身換33...
去左萬寧等佢...
之後一齊去南昌見工,,德成食品批發~~~
入去要比証件囉=.=第一次見工要咁..
之後搵左好耐,,間shop真係好入囉係~~
之後啊昇係下面等我,,
我就上去填from、佢問返我之前間公司做既野
原來同我之前間公司做既野都差唔多^^
咁我諗請既機會大好多<<自己諗炸!!
之後就搭車去mk,,,食野!!
Then搭minibus返家,,
中途大麻成打黎問我關於oral既野~
我病到死死下咁,,都諗唔到野,,不過都教到佢!!
希望佢經我教導完,,可以考到好成績啦^^
5點15分返到home~~