kib1314 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]

    生日:1988年06月22日

    年齡:19歲

    活動:聽歌、singing

  
^mY LINK*v*

 
女女Xanga
我的好友連結
板豬相簿

  
^mY同"誌" 們*v*

 

 

 

 

 

 


刊登時間:2006-07-03 04:53 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

1*7-06 至2*7-06

at home la緊係......熱熱熱=.=係屋企燒燒暑好過!!

3*7-06

好鬼熱丫><

今日老豆day off,,同佢and啊e去左深水步飲茶...

之後我返左家,,咁鬼熱唔想行街=.=

佢就同啊e出左mk!!

我夜晚先出去搵佢地食dinner!!





刊登時間:2006-06-30 09:33 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

      昇整比我的cake              開始切la                       切左lu

         又切切切                        切完

我送比昇的倉鼠

29*6-06

我1點45分就出門口去昇家...

我地去左wellcome buy完野先上去...

之後就一直到9點半先走...

啊昇同我一齊搭mtr^^

佢係九龍塘出,,因為佢要過ma on shan~~

我十點半返到家家!!

30*6-06

今日勁唔舒服><

但因為見工的關係,,都係要出街...

我訓到啊昇搭車黎,,我就起身換33...

去左萬寧等佢...

之後一齊去南昌見工,,德成食品批發~~~

入去要比証件囉=.=第一次見工要咁..

之後搵左好耐,,間shop真係好入囉係~~

之後啊昇係下面等我,,

我就上去填from、佢問返我之前間公司做既野

原來同我之前間公司做既野都差唔多^^

咁我諗請既機會大好多<<自己諗炸!!

之後就搭車去mk,,,食野!!

Then搭minibus返家,,

中途大麻成打黎問我關於oral既野~

我病到死死下咁,,都諗唔到野,,不過都教到佢!!

希望佢經我教導完,,可以考到好成績啦^^

5點15分返到home~~