哈哈哈 金日我同表妹出MK呀 好開心呀∼我買咗好多野呀 都唔洗我俾錢ga because 媽媽俾咗$$$$$$$$$$100蚊我呀 又買咗袋又買錶 好正呀 then就好無聊咁去wampo~~又搭番taxi番屋企 好似有傻孩子的風格 有d傻仔氣呢~
超無聊的一天呀 oh my god 呀 日日玩電腦 悶死啦 做咗hw唔夠一個鐘 又玩過 仲有2個report都未做 死定啦