幾日冇寫日記loo
都唔知寫咩好
聽日要早番
because 家政要set table
我都未買材料
唉
唔識買呀
個衷女bernice又要我買埋佢個份喎>,<
不過算啦
我都唔識買
聽日要測sci
都唔係好難
只要我比d心機就冇問啦
yesterday 佢add咗我
佢係我exbf 個fd
long time ago ...............................
我都知佢鐘意我
可惜........我對佢跟本就冇feel
雖然唔同學校....但佢好似仲鐘意ing我呀
點算呀
我唔想好直接咁同我講話我唔鐘意你
但我又唔想咁誤會落去
點呀
學個條粉腸話齋----我都幾kai啦有時>>>又唔係身材好啦and so on
你鐘意我把鬼咩>>>
我為咗你係我個diary咁話自己
哎呀.....我都未試過俾人鐘意得咁辛苦
好煩呀
頂.............>,<
唔該你找其他的女孩子吧!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
喂.如果你睇到呢篇咁ga 日記
你要be brave呀
|