[▊*-若是沒有你▼,,!|*也許我會好過些××°



2006 年 1 月 13 日  星期五   晴天


**"Harry Potter" 分類: 未分類

HAHA~兩個星期ga exam完啦~好難呀~真係啦~好鬼驚會fail呀~天父呀~你要保佑我呀~thz my god~!!
exam完後~同呀茵去咗土瓜灣∼點知去到得個行(諗ing 食咩啦)去到間今時今日∼唉∼∼!
好貴呀∼10蚊得一件壽司~
THEN走咗∼去咗海悅搵呀sam~!去買d野睇film(哈利)時食~~
等車等咗好耐呀~都冇位ga~我同呀茵去咗搭的士啦~好貴呀$26.7~=.=唉
到咗wampo~immediately我走去買飛~呀茵去咗7仔買野食∼](好餵食呀haha)
d人都話呀張秋好靚~i argee too~好靚女呀~!harry睇到都流口水~haha似瀑布呀haha~
harry見到啦佢daddy同mami~總知就正啦~
睇完知後.......我好似傻咗咁叫咗佢個name出黎~~我做咩呀~唔係黎真呀~唔得呀~忘記佢啦
出到去條街~見到tracy&程程呀~佢同佢都好鬼得人驚呀...過黎攬住我~傻呀~~
嚇親茵茵啦~tracy同程程唔講黎hi我....我想我都唔係好認得loo~
不過呢~~得我同茵茵真係好少咗d人ga~we are so late to see that film~[exam呀]
d 人好多都睇咗啦~
未睇ga就快d啦~~




2006 年 1 月 12 日  星期四   晴天


驚驚~!! 分類: 未分類

好野呀~!!...exam埋聽日就完啦~!聽日約咗茵茵去睇"哈利"~
好期待呀 d人都話好好睇ga~!
不過我唔知聽日使唔使打排球呢~!要就慘啦~>,<唔想去呀!!...
today放學後同bernice,bernice個妹,茵茵,達達&羅正芯去咗金
翠食野呀~!
同茵茵shared碟叉雞飯好好味呢~!
then去海悅行咗一會兒呢~!
見到兩個女仔~~(唔識的)
走過黎問我同茵茵有冇2蚊~!(我答冇bor!!)根本就係冇呀~!!!!!!
then我同茵茵睇ing野啦~
無端端企係我同呀茵ga後面~!一檸過去見到佢好驚呀~!!!!!!>,<
傻ga呢~!!!!讀五旬節ga~!好差吓嗎???
仲周街唱歌~!行路又大聲喎~>,<i don't like it
bernice仲問佢拎電話呀~!.........
then 番屋企lo~~
唔講lor  溫書先~
學吓mandy講聲add oil~!

掰掰~~



« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | »


kicesheep
暱稱: 淇~kice
性別: 女
國家: 香港
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
» 最新日誌
2007-07-01
2007-05-19
v show
好支力呀
奧海城
» 日誌分類
全部 (66)
» 訪客留言
最近三個月尚無任何留言
» 最近訪客
最近沒有訪客
» 每月文章
» 日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
» 我的好友
» 我的連結
尚無任何連結
» 日誌統計
文章總數: 66
留言總數: 2
今日人氣: 0
累積人氣: 1911
» 站內搜索
RSS Feed
Theme redesigned by QOOZA originally developed by Michael Heilemann