今日既歷史同化學都想死...合格都唔知有冇- -'' 今日又要英詩...聽日要比賽啦,練到喉嚨有d痛>< 我覺得呢排練英詩果陣我都係咁笑,數"1,2"果陣,數左做"1,2,2..."(忍笑忍到好痛苦) 練完英詩之後因為仲有好多時間先要去口試,所以我同ar晴去左"冒險樂園"玩 玩到差唔多時間又返去學校(普通話口試好容易- -) 放左學之後我同ar晴又去左"冒險樂園"玩.- -'' 我地係瘋狂地玩籃球果部機,最勁都係玩到第3關,真係好難玩- -'',玩到腳痛T.T...