唉... 中意左一個唔應該中意既人... 好辛苦...個心好痛... 一時比佢哄到好開心 一時比佢搞到好傷心 忽冷忽熱 原本已經諗住放棄,但你偏偏要對我咁好 好難受呀 我諗我都係放棄啦 日日咁估哩估去好煩... 放棄係最好 唉