我返左大陸5日(1號-5號)
係大陸果陣冇乜野做,日日都同ar媽去街市買好多野
好唔方便,原本外公話為左我地去買車
但係買完車之後又話好忙,唔得閒載我地 - -
就係因為咁,我地要去搭巴士
我地既屋企係高速公路隔離,又冇紅綠燈,車行得好快過都過唔到(截車要係對面截)
果d巴士好恐怖,又逼又多人,開門果陣會隨時跌出去...
去到街市又吵,又多人,d車又係咁禁制("bb" 聲,冇人都係咁禁 - -)
夜晚冇乜野做,8 - 9 點就去訓覺
係4號,我地去掃墓...
個墓係山上面,我係落斜果陣差d跌落山 - -(山上冇石屎路,係山路,仲要落雨,弄到成隻鞋都係泥)
係5號,夜晚,我地搭車走,d車既床超短,隻腳都申唔到直,又冇冷氣,熱到好似焗桑拿咁 - -
最後,我地係6號既12:36p.m 到香港,我超開心,都係香港最好!!!
呢隻兔好得意嫁,我 ar 媽買左5隻,佢地咩都食,連紙巾都食,哈!
但係最後都比我殺 ar 媽左,拎返香港食.

呢隻鴨好傻,搵石頭扔佢都冇反應 呢個係我婆婆屋企隔離既田
|