本少爺今日做乖仔,向屋企打機
,其實係因為凍我先唔出去,一起身比我丫媽叫左落去買早餐,買完返黎岩岩好dl完Blood +第7集,咁我就邊食邊睇,今集都幾好睇,睇完就玩nba live,我居然輸左
,輸左比邊隊唔記得左
,玩完就食lunch,係米好快呢,岩岩先食完早,食完個lunch,我就向到聽下歌玩下msn咁,咁就玩到5點幾,之後我耍玩多場nba live,居然又輸
,重要輸比山貓
,氣死我la,玩完就食返個晚餐,食完飯沖完涼我就玩王國的興起<---戰略game黎既,好好玩架,一玩就要玩你個幾鐘,玩完都9點幾,之後就寫日記,今日就係咁過左

|