今日照常咁返學,返到去好悶tim,今日好有心機咁上堂,之後去到中文堂,居然好早放,咁就苫左去打波,打左陣去左玩13隻,玩左陣出左去食野,同買煙,之後同班fd上天台食煙,玩13隻,咁就一個lunch lu,之後督上黎最後既一堂,上完就返屋企,返到去就問左部腦,掛返古義,到左5點幾就落左去比碟師父仔,向紅地吹下水,射左陣波咁,去到7點幾就閃返屋企,半路見到我老媽子,就幫佢囉野la,真乖仔,返到去我丫妹話我古義個人仔死左,唉又死,之後就去掛返機la,之後就食飯同洗白白,咁就一日