今日返學又係好悶,英文堂超悶,好彩今日返半日,放學返左屋企就睇活死人地帶,幾好睇唔錯唔錯,之後到左4點就落左去打波練下左手走籃,終於都練到有小小成果
,知後脆皮落左黎,咁就向到射下波吹下水咁,到左5點幾先見到o'nael同丫駒黎打波,岩巳夠人打3on3,我地最強隊伍我,丫駒同o'neal,點知丫駒詔左另一隊換左mvp脆皮過左黎,咁就輸左
,之後換左人打,我地係咁嬴,打左一陣,丫佳都黎碼,丫佳今日表演左一招絕招就係-自動分解法,佢突然一叫,已為發生咩事la,原來係眼鏡自動分解掉左向地下,真係比佢吹漲,之後打多幾場,好鬼攰,但係我地場場都輸
,之後到左7點幾就去左飲野,飲完野就返屋佐食飯同沖涼,同碼打日記..

|