死亡日記~DeathsDiary 
                                                                                                   
kigo
暱稱: 架叻
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心傷
突然想打下日記= =
超耐冇寫過日記
都幾悶既一日
打波廢左
文章分類
全部 (40)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 40
留言總數: 2
今日人氣: 17
累積人氣: 1328
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 11 月 21 日  星期一 晴天
好鬼攰 愉快

今日返學又係好悶,英文堂超悶,好彩今日返半日,放學返左屋企就睇活死人地帶,幾好睇唔錯唔錯,之後到左4點就落左去打波練下左手走籃,終於都練到有小小成果 ,知後脆皮落左黎,咁就向到射下波吹下水咁,到左5點幾先見到o'nael同丫駒黎打波,岩巳夠人打3on3,我地最強隊伍我,丫駒同o'neal,點知丫駒詔左另一隊換左mvp脆皮過左黎,咁就輸左 ,之後換左人打,我地係咁嬴,打左一陣,丫佳都黎碼,丫佳今日表演左一招絕招就係-自動分解法,佢突然一叫,已為發生咩事la,原來係眼鏡自動分解掉左向地下,真係比佢吹漲,之後打多幾場,好鬼攰,但係我地場場都輸 ,之後到左7點幾就去左飲野,飲完野就返屋佐食飯同沖涼,同碼打日記..

刊登時間︰2005-11-21 08:56 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 kigo 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]