琴日唔得左寫日記
,今日寫返
今日本少爺唔洗返學,咁就當然向屋企訓耐d la,我終於有覺好訓,訓醒比老豆叫左落去買報紙,買完返黎就開始打機,第一隻玩既就係nba live,今日我嬴左馬刺,之後好難打,好彩d球員個個都生性,但係j.r.simth向開波幾十秒就傷左,好似d.simth打得好姐,之後就向到睇超時空要塞7,佢係我最愛既動畫,真係好睇,睇睇下就差唔多食lunch,食完lunch都係睇超時空要塞7,去到3點幾我就玩王國的興起,今日玩一場用左2個鐘頭多3個字先嬴,真係估唔到玩左咁耐,玩完就睇超時空,之後就食飯同沖涼,8點開始寫日記,今日寫住咁多先..

|