琴日打波打到3點幾,係零辰,爆攰,返到屋企第一時間就沖涼+洗碼頭,沖完立刻吹頭訓教,訓到今日10點就起身,周身骨痛,真係老la ,又攰又痛,真係吹漲,重要比我丫爸叫落去買野,我的天丫!!!!! 點解要咁對我丫,行到落去見刑如億向前面,但都差好遠下,就唔去搵佢,佢琴晚都係3點幾先走,今日咁早又向荔景出現 ,佢係米鐵人黎架,返到屋企食完個lunch,就睇動畫,睇2點幾就寫日記,今日邊到都唔去丫,向屋企訓算la.......