今日返學前都冇咩野,一返到學校就係咁流鼻水,個包紙巾一陣間就用完,之後好辛苦咁去到放學,返到屋企又冇咩事 ,氣死我la,之後就打機上下網咁,之後到左8點就寫日記,寫完就玩nba live.就咁la88