因為今日冇咩好寫,所以我決定寫琴日d野,琴日我既舊朋友打黎約我出黎吹水,見下面咁,之後出到mk,我第一到去到,咁就打比丫勝la,佢岩岩就向mk,等左一陣佢就黎到,之後落左新之城間機鋪打機,新個個拳皇到白痴既,有一個角色既超必有成5x幾hit,真係睇到我眼都凸碼,之後波波都黎左,佢督玩拳皇同人挑機,雙方都有嬴有輸,玩左半個鐘到,波波冇錢所以決定放棄,個肥仔銘又6點半到點知7點幾先到,條肥仔係左女搞到咁遲先到
,有異性冇人性,咁就向大快活到吹水,講下大家既野,因為大家都好耐冇見,吹吹下,叻哥都話黎,咁到左9點幾佢又黎到,就吹下水,到左0點幾就去左食糖水,食完就返屋企,返到屋企11點,就極速沖涼食飯,食完超飽都冇比佢消化,就吹乾個頭就訓...

|