琴日著新鞋去練波,隻鞋幾好著,咁就向到練波,練到我冇心機,好鬼悶丫,練碼d野之前練過,之後打3on3,我地連嬴2場,有一場一開波嬴9比1.最後嬴9比4,之後就去左新場打波,on9輝黎左,佢一野跳上去單吊向個網到,已為佢真係咁勁la,原來係落唔返黎,死到仆街,咁樣玩玩下就玩到4點幾,之後同肥杰行返去,5點訓,10點起左身睇nba,睇緊76人對馬刺,幾好睇...