今日唔洗返學咁我就緊係向屋企玩古義la,屋仁得返我自己一個真係正,就咁玩到4點幾,師父仔icq add我,問我有冇window碟我話有,岩岩玩緊古義殺人殺得好開心就比佢拉左落去,落去就打波la,打4on4個陣,佳哥向籃底連炒2球,仆佢個街,搞到我地輸左,個場我覺得一定嬴架,我地就因為咁輸到3比1場數落後,之後個最後一個3分波比我射入左重要向師父仔面前射入,講真個球我冇咩信心,追到3比2la,之後個幾場都輸哂,打完問師父仔做咩要window碟,佢話佢要office碟=0=之後我猜輸左比師父仔搞到我要自己返屋企囉隻碟比佢=0=,囉完比佢向紅地坐左陣,就同丫佳同何B一齊走,返到黎就食飯沖涼同打日記,打完就玩古義...........

|