今日死古義維護,維鬼死咁耐,搞到我去睇nba la,今日場波真係好睇,帝王對湖人,一開波,湖人打出9比2攻勢,之後個幾節得分好差唔多,去到得返10幾秒個陣,攻勢向帝王到,帝王輸緊3分,最後一擊應該係baby or Stojakovic手上架ma,點知個球三分居然係又
Miller射出, 入左,之後到+時賽,
Odom因為6犯已冇得上場,最後帝王向加時賽打嬴左湖人,場波又11點45分睇到2點30分=3=之後古義一個女玩家開眼仔比我睇,嘩,好靚女重幾可愛tim,可惜有仔=3=,之後就玩古義la...........

|