kiki0518 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
   
 

 

 
 
 
我 的 資 料

暱稱: winky﹏琪。
性別: 女
國家: 香港
MORE...
 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
15/8
2006-07-27
2006-07-14
結業禮..
派卷....
日 誌 分 類
全部 (176)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
RSS Feed
2005 年 9 月 27 日  星期二   雨天
   
好cold呀!!

今日又落雨..

唉..

個課室 cold到死..

明知cold都仲開冷氣,

搞到我著住件冷3都好cold∼

想cold死人咩!!

縫紉果件3係淺藍,

都ok la∼

我同美好剪左一d位,

遲d要買材料整∼

派左條圍裙,

唔想要呀..

我改左英文名,

整得又樣衰..

所以咪唔想要lor..

今日食牛肉干炒意粉..

都唔好食..

所以食左好小咋..

今日個書包重到死..

揹到我死死下!!

今日d功課都好小,

應該都好快做晒..

但係 Maths 我完全唔識做..

><

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 9 月 26 日  星期一   雨天
   
o..

今日我原本要去圖書館當值..

點知,我唔記得左..

唔知點算...

今日有中史小測,

我溫左一陣咋..

所以好多都唔識,

應該會唔合格..

希望唔駛比呀媽簽名la,

好果唔係,就死得人多囉..

食完 LUNCH,

美好比左果幅3GE 設計圖∼

佢話要改件3中問果個公仔∼

咁我就拎番去個位度∼

之後去畫畫,

勁好笑∼

羅麗思講野又搞笑,

畫d野又好笑∼

搞到我成個 LUNCH 都係度笑,

笑到我肚痛∼

美好叫我係 MUSIC 堂拎幅設計圖過去,

咁我就拎過去 MUSIC ROOM 果度..

點知上完  MUSIC,

放學果時,

我唔知擺左張圖係邊..

而家搵唔到 ><

仲要唔見埋美好搵留黎果d圖..

對唔住呀美好..

而家要畫番幅圖,

仲要搵圖∼

好彩今日冇乜功課,

有時間搵同畫圖∼

今日又落雨,

至憎就係落雨!

希望聽日唔好落雨la..

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 9 月 25 日  星期日   雨天
   
抄功課∼

9點幾果時,

諗住去玩電腦..

點知呀,

我細佬唔知搞d咩,

整到上唔到網..

唉..

我叫左1個同學上黎屋企,

抄功課∼呵呵∼

終於抄完∼真係好呀!

好肚餓呀..

去食野先!!

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 9 月 24 日  星期六   雨天
   
問題哦∼

1今日係幾號:24
2有心理準備做呢100條未:做好lu*
3最鍾意聽咩歌:好聽都鐘意∼
4你有無潔癖:潔癖.....小小la∼
5鍾意ICQ定MSN多:msn∼
6用8個字形容你自己依家既心情:有班好朋友好開心∼                                     
7最後一次睇咩戲:n年前∼><
8住係邊區:彩雲∼
9最想得到咩: 唔知*
10曾經愛過最衰既人:冇*
11有無後悔愛過佢: 冇∼
12有無想過幾時結婚: 都冇∼
13你覺得最可怕既係咩:冇晒d朋友
14識得最耐既朋友係邊個呢:CRYSTAL,YOKO∼
15如有識左幾耐: 3年左右∼
16日記網址係咩: http://blog.qooza.hk/kiki0518
17最討厭的人或物:唔知∼
18屋企電腦係唔係廢既: 唔係∼
19最想多謝邊個:我d屋企人∼
20近排有咩令你有好大壓力:就黎開學,好驚∼
21有無得罪過人:有*
22如果有得罪左邊個: 唔想講*
23用咩牌子既筆做功課:HI-TEC-C
24做呢100條煩唔煩惱:小小∼
25第一次拍拖係幾時: 冇∼
26記咩最叻:記咩都唔叻∼
27有無講過粗口: 有∼KAKA''
28討厭咩天氣: 成日落雨 GE 天氣∼
29最鍾意哪細理: 咩叫細理? 唔明
30鍾意男定女: 女
31支唔支持同性戀:冇意見∼
32最討厭的數字:冇*
33喜歡邊一類型既男性或女性: 唔知∼
36數出你最愛既朋友:CRYSTAL,YOYO,嘉盈,詠頤∼
38係唔係乖學生:係掛,唔知呢∼
39依家幾歲:13*
40數口叻唔叻:唔叻∼
41去開邊間超級市場:樓下個間超級市場*
42你覺得你係咩人:都幾大小姐脾氣 GE 人∼
43口頭禪係咩:白痴,你去死 LA∼
44怕唔怕黑: 小小∼
45上網多數做咩: 打日記,,ICQ ,,MSN,,聽歌歌∼
46ICQ no.係咩: 206820477
47 會唔會日日都打日記: 得閒咪打 LOR,唔得閒就..
48幾度先會開冷氣:我屋企冇冷氣 XD
49偶像係邊個:STEPHY* 
50做左一半啦開唔開心:開心* 
51最喜歡哪一套動畫:唔知∼
52細細個個時得唔得意:俾你睇我細個 GE 樣,實嚇死你* XDD
53有D咩古怪既習慣:唔話你知∼
54覺得自己尚算正常嗎:都 OK 正常∼
55做過最LOR既事:好多∼
56讀近咩班:1A 升 2A∼ 
57有咩事係你依家既人生轉淚點:升中學掛∼
58ICQ HANG左你會點:唔開心∼
59有無呃過最愛既朋友:有掛*
60最鍾意香港邊一到:唔知 WOR∼
61最鍾意講既單字:24∼
62最討厭咩戀情:3角戀∼
63鍾意睇邊一類型既戲: 鬼片,搞笑GE戲 ∼
64鍾意韓國定日本多D:日本∼
65點解鍾意呢個國家:有得 SHPPING∼
66最怕既動物: 昆蟲果 D∼
67依家有咩目標: 讀好 D 書∼
68最想學習哪一種語言:冇
69你覺得邊一個作家既書最好睇:唔知∼
70如果要你放棄一樣:愛情,親情,友情.你會選哪樣:愛情*
71有無打ICQ N/A MESSAGE: 冇乜∼
72見到咩人會即刻OFFLINE:冇*
73電視劇值唔值得追: 鐘意睇咪追 LOR*
74會唔會幫呀媽做家務:間鍾會∼
75你係屬於被動定主動既人:被動*
76形容你最討厭既人個樣: 唔識形容
77上網最唔好既地方係咩:唔知∼
78有無用BIT TORRENT(即BT):無掛..
79有無想過要整容: 冇∼
80覺得自己最令既地方: 唔知∼
81有無界過手: 有呀∼
82最想養既動物:白兔*
83覺得自己衰唔衰:唔知∼
84有無兄弟姊妹:有*1個細佬∼
85係唔係淆底怪:咩係淆底怪?
86最唔相信邊個:冇∼
87如果有個傻仔/女話想溝你,你會點: 唔知∼
88見過最核突既事: 好多 WOR∼
89屋企有無種花:有*
90返學會唔會著冷衫:會*
91有無鍾意人: 冇∼
92最鍾意咩顏色: 淺藍,紫色∼
93牙JAY定EDISON靚仔D:唔知∼
94知唔知道神係咩: 知掛∼
95上咩堂先會訓覺:英文,R.E,I.S等等*
96覺得你自己係屋企有無自由:冇乜∼
97如果你有三個願望你想做咩:友誼不變 ,讀書叻叻,日日開心∼
98最鍾意既運動係咩: 冇
99塔咩車返學: MTR*
100眼唔眼訓: 唔眼訓∼

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 9 月 23 日  星期五   晴天
   
2件慘事..

今日一連發生左2件慘慘 GE 事..

第1件事,就係我係操場差d暈左..

then美好幫我叫左 MISS WONG(王景珍)黎,

老師帶左我去 sickroom∼

我係 sickroom 休息左一陣就冇咩事lu∼

我係 sickroom 見到呀紫,羅嘉裕∼

仲有1個,不過我唔識佢∼

呀紫話我啱啱送去 sickroom 果時,

塊面好似張紙咁白..

休息左一陣先好番d咋..

之後我地一齊係第1堂完左之後上課室∼

第2件事..唔想係度講..

今日好多功課做..

不過我做都未做過..

遲d先做la∼

特別多謝淇淇同媚媚,

幫我解決左果件事..

thx thx 呀∼

 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | »