| |
| 我 的 資 料 |
|
|
| |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 最 新 日 誌 |
|
|
| 日 誌 分 類 |
|
|
| 訪 客 留 言 |
|
|
| 我 的 好 友 |
|
|
| 我 的 連 結 |
|
|
 | |
 |
2005 年 9 月 27 日 星期二  | |
|
|
今日又落雨..
唉..
個課室 cold到死..
明知cold都仲開冷氣,
搞到我著住件冷3都好cold∼
想cold死人咩!!
縫紉果件3係淺藍,
都ok la∼
我同美好剪左一d位,
遲d要買材料整∼
派左條圍裙,
唔想要呀..
我改左英文名,
整得又樣衰..
所以咪唔想要lor..
今日食牛肉干炒意粉..
都唔好食..
所以食左好小咋..
今日個書包重到死..
揹到我死死下!!
今日d功課都好小,
應該都好快做晒..
但係 Maths 我完全唔識做..
><
| | |
|
|
|
 |
2005 年 9 月 26 日 星期一  | |
|
|
今日我原本要去圖書館當值..
點知,我唔記得左..
唔知點算...
今日有中史小測,
我溫左一陣咋..
所以好多都唔識,
應該會唔合格..
希望唔駛比呀媽簽名la,
好果唔係,就死得人多囉..
食完 LUNCH,
美好比左果幅3GE 設計圖∼
佢話要改件3中問果個公仔∼
咁我就拎番去個位度∼
之後去畫畫,
勁好笑∼
羅麗思講野又搞笑,
畫d野又好笑∼
搞到我成個 LUNCH 都係度笑,
笑到我肚痛∼
美好叫我係 MUSIC 堂拎幅設計圖過去,
咁我就拎過去 MUSIC ROOM 果度..
點知上完 MUSIC,
放學果時,
我唔知擺左張圖係邊..
而家搵唔到 ><
仲要唔見埋美好搵留黎果d圖..
對唔住呀美好..
而家要畫番幅圖,
仲要搵圖∼
好彩今日冇乜功課,
有時間搵同畫圖∼
今日又落雨,
至憎就係落雨!
希望聽日唔好落雨la.. | | |
|
|
|
 |
2005 年 9 月 25 日 星期日  | |
|
|
9點幾果時,
諗住去玩電腦..
點知呀,
我細佬唔知搞d咩,
整到上唔到網..
唉..
我叫左1個同學上黎屋企,
抄功課∼呵呵∼
終於抄完∼真係好呀!
好肚餓呀..
去食野先!! | | |
|
|
|
 |
2005 年 9 月 23 日 星期五  | |
|
|
今日一連發生左2件慘慘 GE 事..
第1件事,就係我係操場差d暈左..
then美好幫我叫左 MISS WONG(王景珍)黎,
老師帶左我去 sickroom∼
我係 sickroom 休息左一陣就冇咩事lu∼
我係 sickroom 見到呀紫,羅嘉裕∼
仲有1個,不過我唔識佢∼
呀紫話我啱啱送去 sickroom 果時,
塊面好似張紙咁白..
休息左一陣先好番d咋..
之後我地一齊係第1堂完左之後上課室∼
第2件事..唔想係度講..
今日好多功課做..
不過我做都未做過..
遲d先做la∼
特別多謝淇淇同媚媚,
幫我解決左果件事..
thx thx 呀∼ | | |
|
|
|
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | »
|