kiki0518 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
   
 

 

 
 
 
我 的 資 料

暱稱: winky﹏琪。
性別: 女
國家: 香港
MORE...
 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
15/8
2006-07-27
2006-07-14
結業禮..
派卷....
日 誌 分 類
全部 (176)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
RSS Feed
2005 年 9 月 7 日  星期三   晴天
   
中史唔識呀..

今日返學,

知道係 MISS LEE 教我地 MUSIC,

都有d開心∼

因為佢好過 MISS CHAN∼

上中史果時,

有d驚∼

因為我雖然有備課,

但係唔入腦..

點知真係問我..

我唔識答呀..

聽日又要再問過..

好驚呀!!

希望聽日識答la..

唔講lu∼做緊功課呀∼88∼

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 9 月 6 日  星期二   晴天
   
哈哈..

今日係第一日正式上堂∼

教我地果d老師,

有d好惡,

有d就講得好快∼

都唔知佢講緊邊∼><

唔知仲有咩老師教我地呢!

放學之後,

yoyo同呀烔話要買notebook,

仲有買lunch∼

咁我就陪佢地∼

呀範自己返左屋企∼

買完野就搭車∼

搭完車都2點幾lu∼

then呀烔話要買菜∼

咁我就陪左佢去街市同百佳買菜∼

俾$果時,激死我地∼

等超耐∼

個收銀員做野超慢∼

勁無奈∼

去完百佳之後,

我見到連老師(小學老師)

佢都認得我∼

真係估唔到佢會認得我∼

好開心∼

then就返左屋企∼

返屋企之後,

睇”龍咁威2”(呀烔借俾我)

勁好笑∼

唔講喇*要備課喇∼88∼

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 9 月 5 日  星期一   晴天
   
眼訓..

今朝6點3起身...

特登早d起身..

驚聽日唔知醒∼

聽日6點2度就要起身..

唔制..><

今日係學校悶到死..

又眼訓wor..

開學禮儀果時差d就訓覺..

選班會果時都好d∼

都冇咁眼訓∼

樣樣都冇我份做∼

哈哈∼我都唔想做野..

小息果時,

我拎左我前面果個同學(我唔想講名)GE MSN 同 ICQ∼

我都拎埋 GIGI 個 MSN∼

等我 add 吓佢地先∼

今日放學之後,

我去買左個袋∼

都幾令∼

想再買多個袋 tim∼^^

等我儲多d$先去買 LA∼

唔講 LU∼88∼

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 9 月 4 日  星期日   雨天
   
有$$收∼ 愉快

今朝8點幾起左身∼

見到呀媽梳緊頭∼

then就問佢拎$買dress買P.E鞋∼

呀媽俾左$我買dress,

但係就冇俾$我買P.E鞋∼

佢話遲d先俾$我買wor...

then佢俾左我同細佬每人100蚊∼

佢話係1個月零用$∼

叫我地唔好駛得咁快wor∼

好開心∼有100蚊落袋∼

哈哈∼

唔講 LU∼88∼

 [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 9 月 3 日  星期六   雨天
   
無聊∼

今日7點幾起左身,

開頭都幾精神∼

但係,去到10點左右,

就好想訓..

訓左半個鐘度就起左身∼

之後食左件西餅,

就玩電腦 LU∼

我覺得今日都幾無聊∼

唔講 LU,88∼

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | »