| |
| 我 的 資 料 |
|
|
| |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 最 新 日 誌 |
|
|
| 日 誌 分 類 |
|
|
| 訪 客 留 言 |
|
|
| 我 的 好 友 |
|
|
| 我 的 連 結 |
|
|
 | |
 |
2005 年 9 月 7 日 星期三  | |
|
|
今日返學,
知道係 MISS LEE 教我地 MUSIC,
都有d開心∼
因為佢好過 MISS CHAN∼
上中史果時,
有d驚∼
因為我雖然有備課,
但係唔入腦..
點知真係問我..
我唔識答呀..
聽日又要再問過..
好驚呀!!
希望聽日識答la..
唔講lu∼做緊功課呀∼88∼
| | |
|
|
|
 |
2005 年 9 月 6 日 星期二  | |
|
|
今日係第一日正式上堂∼
教我地果d老師,
有d好惡,
有d就講得好快∼
都唔知佢講緊邊∼><
唔知仲有咩老師教我地呢!
放學之後,
yoyo同呀烔話要買notebook,
仲有買lunch∼
咁我就陪佢地∼
呀範自己返左屋企∼
買完野就搭車∼
搭完車都2點幾lu∼
then呀烔話要買菜∼
咁我就陪左佢去街市同百佳買菜∼
俾$果時,激死我地∼
等超耐∼
個收銀員做野超慢∼
勁無奈∼
去完百佳之後,
我見到連老師(小學老師)
佢都認得我∼
真係估唔到佢會認得我∼
好開心∼
then就返左屋企∼
返屋企之後,
睇”龍咁威2”(呀烔借俾我)
勁好笑∼
唔講喇*要備課喇∼88∼ | | |
|
|
|
 |
2005 年 9 月 5 日 星期一  | |
|
|
今朝6點3起身...
特登早d起身..
驚聽日唔知醒∼
聽日6點2度就要起身..
唔制..><
今日係學校悶到死..
又眼訓wor..
開學禮儀果時差d就訓覺..
選班會果時都好d∼
都冇咁眼訓∼
樣樣都冇我份做∼
哈哈∼我都唔想做野..
小息果時,
我拎左我前面果個同學(我唔想講名)GE MSN 同 ICQ∼
我都拎埋 GIGI 個 MSN∼
等我 add 吓佢地先∼
今日放學之後,
我去買左個袋∼
都幾令∼
想再買多個袋 tim∼^^
等我儲多d$先去買 LA∼
唔講 LU∼88∼ | | |
|
|
|
 |
2005 年 9 月 4 日 星期日  | |
| |
|
有$$收∼  | |
今朝8點幾起左身∼
見到呀媽梳緊頭∼
then就問佢拎$買dress買P.E鞋∼
呀媽俾左$我買dress,
但係就冇俾$我買P.E鞋∼
佢話遲d先俾$我買wor...
then佢俾左我同細佬每人100蚊∼
佢話係1個月零用$∼
叫我地唔好駛得咁快wor∼
好開心∼有100蚊落袋∼
哈哈∼
唔講 LU∼88∼ | | |
|
|
|
 |
2005 年 9 月 3 日 星期六  | |
|
|
今日7點幾起左身,
開頭都幾精神∼
但係,去到10點左右,
就好想訓..
訓左半個鐘度就起左身∼
之後食左件西餅,
就玩電腦 LU∼
我覺得今日都幾無聊∼
唔講 LU,88∼ | | |
|
|
|
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | »
|