今日一早就去左合唱團!!!
行下行下就see到牙文...!!
跟住就see到旺財..呵呵...!![[好得意牙..!]]
本來係8點30嫁...但係我地要等wai wai..!!
等下等下..就9點啦..!!
跟住我地就一齊番學校...
一去到...嘩,好多人牙...!!
好彩miss 雞冇話我地姐...
一齊唱歌...好開心..!!
一出到去就see 到winnie...
咪傾下lor.!!..
我地就一齊同牙文去左m 記buy 野食..!!
好驚比校工知牙..!><"
一齊食野..!正牙..!!
一陣就去左park 到玩...!!
飲[[仙地][[[[[[正牙..!!有d hihi地..!!]亂講野..!!]]
玩成實大膽...!!wai wai 玩大膽...我就叫佢地2個咀...[講笑嫁///]]
點知佢地真係咀左去...!![[無奈lor]] 
跟住我家姐又玩大膽...同牙文咀...!![[佢地就係到笑笑笑..!!]]
同waiwai講d 野...!!佢地就咀左啦..[[下次等我牙..!!><"]
玩完之後我地就走啦..!
你的事.....沒有再和我說過..!!
筆仙的話可信嗎??!!
|