kan 牙...你收啦....
成日都係禁...味比人打過牙....
又去人地d 日記....你好煩牙....!!!
e D係我既事...都廢是彩你牙!!!
各位...希望你地可以原諒我牙...!!
如果我真係有ed問題...你地可以同我講番嫁....!!
成日比你話...個心好難受...!!