今日又去ma ma 到,,,,
ok 啦...又去see 多次"dEaTh NoTe""
"L"勁得意...>.<"
see 完之後我去左buy pen 袋...
呵呵...好開心牙....^^
跟住去左sa sa .....buy 左d野....^^"