又系禁啦......!!
一早本來要上主日學!!!吾想反!!
我家姐又話要反...因為佢琴日buy左新3!!snow time!!
本來我要佢個個3嫁...佢一定話系佢既...冇辨法啦!!!buy左第2個3!!
跟住牙媽起身叫我番...[[嘩...阿媽你好早下bor]]\=XDD
出到去...SEE到我家姐!!!OH....原來唔洗番!!頂....玩野牙!!!
話D 賓賓有個PARTY.....DIU...死賓賓...做賓賓做到你地禁ENJOY!!
仲話有PARTY...妖!!!好好咩!!!...=[
THEN 去左BUY家政D野!!!
好多好多野牙!!唔系好記得!!.....飲可樂!!正!!..HAMBURGER!@!
冇野做LU!!
反到屋企打邊盧!!!正牙!!!WINTER...我吾驚你嫁!!...XD"][\
食完就打QOOZA!!
訓!!...
聖誕都同你地過唔到!!!...灰...
生日禮物...記得BRING牙!!
| 我催眠 |
自我催眠
人群裡面那個我 把幸福遺落
那曾經走過的路口 我停了你卻走
我想摀住我的耳朵 聽不見你說
愛就在此刻 鬆手分手放手
我猜不透 不猜透 和你背對背的走
原來怪我沒有 沒有愛情的天分 你才要走
我想要學會自我催眠 痛覺會少一些
潛意識作祟 想著想到失眠
我躺在沒有你的房間 寂寞更加明顯
我漸漸的自我催眠 卻回不到從前
等著紅燈那個我 還會向前走
也許那幸福的執著 在下一個路口
專屬鈴聲我還留著 卻靜靜沉默
在我們之間 愛了放了散了
我不會說 不想說 怕說了也沒有用
現在我的幽默 只是掩飾著心痛 我的難過
我想要學會自我催眠 痛覺會少一些
潛意識作祟 想著想到失眠
我躺在沒有你的房間 寂寞更加明顯
我漸漸的自我催眠 卻回不到從前
我想要學會自我催眠 聰明在多一些
潛意識作祟 想著想到失眠
我走在沒有你的世界 卻走不到永遠
我漸漸的自我催眠 慢慢閉上雙眼 |
|