反到學我家姐叫我去合唱團!!!
是但啦!!!橫點我冇咩功課要做!!!
但係上到去......oh shit..]]
冇做到英文.....我知佢一定唔會幫我!!!
所以我就叫左我家姐幫我做左dd..!![[thz你牙!!!愛死你!!!]]
做到我地要走啦!!!yeah 時間岩岩好!!呵呵!!!唔洗去留堂班!!正!!
e 幾日真係成日去留堂!!!嗚嗚....仲要次次唔記得佢d 功課!![[係咪個天玩我牙!!!]]\\
唔緊要!!!鬼叫我講大話先咩!!!唉...
frist:V.A又係個miss 龍!!!唉...
但係做個野..好好玩!!...
Then:中文!!!...miss 又冇反!!!有人話佢撞鬼...!!唔敢反學bor!![[我都唔知係咪真嫁!!]]
跟住就係ENG:writing...冇bring 到photo..!!但係miss tang有!!!
成堂都係禁吵....!!![[我冇吵到牙]]]
last"":Math...好玩牙!!!玩計數機...Sandy 扮冇bring到!!!仲有kiu kiu呵呵!!""
成堂係到傾..玩!!!....好開心!!!
大話...真的慣了嗎!!??
|