今日我去左合唱團.....!!
冇抄功課...呵呵!!!
第1堂.....Dictation...oh shit!!!
冇溫到!!!嗚嗚!!"
好彩......有出到cat!!""=\="
19/21 有咩理由抄都抄錯嫁!!!!>.<"
then.....普通話!!!
同牙kiu佢地玩!!!嘻2"][
勁開心!!!""\\=
跟住I.T........oh ...no
唔識牙!!!!!!!好難唷...]]=[
仲有我最唔中2既堂....中文!!!
妖.....又比佢話!!!上堂笑..有咩問題牙~!!
牙kiu 仲要比佢話!!!>.<''[[[[[憎!!'']]
放左學!!...去左小食部!!!等希文!!!
我同他媽...davy 玩筆仙""真系得嫁..!!""
但係都冇咩野發生....!!我諗我玩到上左癮.....!!!
問筆仙d野....問佢堅定留....佢話留!!!下.....玩我牙!!!]]\\
我要問清楚d 先!!!"'
你今天和我說話...
我真的很開心!!
無論系好系壞...
都一樣喜愛!!^^"
|