去左合唱團....see左MIKI..LA LONG!!]]
反完之後就反左屋企!!!..過左一陣..我就去左牙MA到!!
我家姐要出去行街.......[[雞雞..好得意牙!!>.<"
佢又唔知做咩坐錯車......5點幾先黎到!!
跟住牙BOBO AUNT...BUY 左M記我地食!!!正!!
跟住就同姑姑出左去SHOPPING!!!
BUY左個袋同銀包..YEAH.....
一反到去就可以食飯!!...嘻!!
食完之後就走啦!!!886各位...SEE YOU SOON..!!
跟住就去左旺中!!又BUY左[[介子!!]]同EYE 線PEN!!
冇LU!!!!之後反到屋企勁攰牙!!!.
唔得....要訓啦!!!8點幾起身到而家啦.ZZZZZZZ...
.•の 児 童 期 が作 っ た こ と の あ る夢 は す で に 非 力 で あ り 再 び ”..= 。 を 追 う.,,
童 年 做 過 的 夢 已 無 力 再 追 〞°°◆
°°◆..從前 的 友誼,,,而從我手中 走了﹏!*◆
|