| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

2008 年 3 月 26 日 星期三  |
打算今日開始做埋d功課!  |
分類: 未分類 |
之前只係做左2份功課炸...今日開始做埋d功課佢lu~...lazy=.=''唉
唸落d功課都唔小喔~要超比心機做呢!
最近迷上左玩我家姐果陪NDS入面果個games...漫畫games...好好玩....不過玩得耐就悶lu...始終都係要做功課...(而對現實)努力努力!
哈...好似冇咩野要打咁tim...畢竟...都係係屋企到玩..
好耐冇到同Ayesha姐姐通e-mail...可能佢地依家好忙呢...(成個月喇..擔心擔心..)><"
好啦~咁講住咁多先lu..拜拜
kiki
26/3/2008
 |
| 發表時間:2008-03-26 01:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2008 年 3 月 20 日 星期四  |
今日係放假既一日!  |
分類: 未分類 |
最後,都係12點幾先起身...哈哈...起身,跟住洗面刷牙!睇左15分鍾聖經~整左個"珍珠雞"等左成個鍾先食得,其實原來食得好耐,仲以為要等佢個制得,先食得。點知原來食得好耐...好餓~
睇左陣電視~頭痛,訓左一個半小時..好番小小..係到睇[櫻蘭高校男公關部]哈哈~開頭好多人都以為係有"色"成份既!但係其實係勁爆笑既戲離嫁!!而且是冇"色"成份喇...好好睇~^^*(無端端變左係到介紹套戲tim...)
功課....未郁住呀...唸住遲d先攪掂d功課~哈哈...
kiki
20/3/2008
嘻嘻~^&^*
 |
| 發表時間:2008-03-20 05:33 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 142 | »
|