hihi!!好耐冇上離打日記喇^^唔好意思喔><""
今日.....我又好煩....因為電腦唔合格呀><""'最近冇咩心情想溫習喔.....點算,點算....
下個星期又話有社會測驗,聽日又有科學測驗,琴日又話有電腦同數學既測驗,前日係有英文測驗,
肯好小小...我地今日冇測驗....以前最多一個week有3個測驗,得個3,4個星期係會有一個week3次
既..依家成1,2個week就係一定有默書同測驗....完全冇停咁既><真係好攰呀!!!今年我終於肯參
加下d課外活動咁......以前就一定要參加一個我依家係學校參加左2個課外活動呀!!平日又有成長
小組同崇拜啦!!!一生人既第一次參加咁多野.....如果你地係多過我既話,咁我就真係好佩服你地囉
~^_^*
今日好似冇咩勁特別既事,係我既腦海中最最最最記得既野係測驗..測驗,考試...考試,默書..默
書。
好快我就會變成--->
唉唉唉唉...><"
被好多默書,測驗,考試煩惱住既kiki字><
