~~Happyiness Land~~
你要盡心,盡性,盡意,盡力愛主你的神。
其次就是說:要愛人如己。(可12:30-31)
kiki1004
暱稱: kiki
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
百感交集..xp
呵呵...~~
呼...
呵呵..
一早起身就睇...........
文章分類
全部 (283)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
靚女可欣姐姐日記板
靚女希希日記板
helen日記板
kaman表妹日記板
vivian的日記
亞ling日記板
亞爸的日記板
汶汶日記板
邦的日記板
家姐日記板
笨nana日記板=.=
曾姑娘的日記
琳琳日記板
雯雯日記板
碧碧子新日記板>w&...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 283
留言總數: 150
今日人氣: 20
累積人氣: 5345
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
                     

2006 年 10 月 4 日  星期三   晴天


我不喜歡它喔.....><'' 呆滯 分類: 未分類

      上午午飯前我地有設技(設計與科技),差小小就可以完成個鍾嫁嘛.....又唔知做咩個貓貓既鏡"花"左呀!>3<"嗚嗚嗚嗚

      今日下午同第2個小息搵李維倫老師傾關於日文果件事事啦~下午....等左佢成個放下午既時候喔!><""跟住同亞sir都傾左唔係好多......(唔知笑定咩好...)都學左個"午安"同"晚安"既日文讀音!嘻!!勁得意喔!!

         今日唸番起放學果時就氣到我丫!!!!>///<"""第9節有數學測驗,難到嘔白泡呀!>3<""""肯定會唔合格呀!!!我真想比鄒sir留我堂!!等我係咁問佢我唔識同唔記得既數呀!哼!!本身我今日見d[畢氏定理]好好玩,開始對"佢"有d好感嫁~但係.......就係因為今日既數學測驗....令到我又再次唔鍾意數學呀!>33<"哼哼哼哼哼哼哼哼....

      講番到開心既事先呀......你地咪見我個板板多左d靚靚既閃閃字既!!都係琴日整嫁!^^多得carman妹佢比左個有好閃閃字既網網過我,又教我擺係邊!><真係好多謝佢喔!^^嘻!thnak you thank you!^^拜拜先喇!! 

p.s今日放學,怪怪的....唔知點解呢.....係嫁巴士到,我見到個巴士司機佢好惡呀!! 搭輕鐵既時候又見到有個伯伯好惡喔!!怕怕...@@今日d人都怪怪的...........

                                                                琦琦!

                                                                                                                                       



                                                                                                                                                                
發表時間:2006-10-04 06:15 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 


                     

2006 年 10 月 3 日  星期二   晴天


今日應該都有好多野講比你地知lu!^^ 愉快 分類: 未分類

     今日早上,唔算好早番到學校,但係就見到亞may!!跟住我地2個一齊又入左所謂既基地啦!我就交左份送比雯雯既生日禮物比佢!!!佢好似都幾鍾意咁!嘻!!跟住先醒起我要搵亞鄒sir問數!我就走左去搵佢!!(卡卡!!好難記呀!>.<")

   出到去集隊....今日都唔算好熱但就有好多野拎(好攰呀!)但都算好快就上課室,(哈哈!第一堂就係數學堂!好鍾意按個計算機呀@@*嘻嘻~)跟住第2堂就要上體育堂喇!><好攰攰呀!!又熱喎!唉....但係都幾好玩!!都好快咁又上社會了!好鍾意這課喔!!唔知點解!>嘻<than又到左醫肚既時候了~yeah~[]之後就到左中文堂!!今日中文堂睇人地作既句子!!好好笑呀!(笑死我了!)作左d唔知咩!!!勁搞笑!哈哈....哈哈哈哈哈哈哈哈!

   跟住就到英文堂!!好好玩!幫miss lui收默書啦!!好忙呀!!又唔記得要睇人地有冇簽到名啦!又冇睇到人地有冇做到改正喎!哈哈!!搞左好耐先得,嘻~

之後有科學堂!!!(好似比平時靜左好多)今日科學堂得個睇字!(睇etv)than就到左班主任節!!要測英文!開頭有d驚就祈左個禱!!^.^跟住就開始做(好快==)用左5分鍾做曬!我都嚇親=3=""感謝神喔!之後放學...專登同鄒sir講想留堂做埋果份唔係好識既數學題!(又好快咁做完左)跟住就趕住番屋企睇[日式麵包王]就快做完了!!好好睇呀!>v<哈哈~~唔知係東和馬嬴丫定係影子嬴呢!?(心急心急...)

                                         講住咁多先!^^拜拜囉!>v^

                                                                                                                                       



                                                                                                                                                                
發表時間:2006-10-03 09:18 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]