~~Happyiness Land~~
你要盡心,盡性,盡意,盡力愛主你的神。
其次就是說:要愛人如己。(可12:30-31)
kiki1004
暱稱: kiki
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
百感交集..xp
呵呵...~~
呼...
呵呵..
一早起身就睇...........
文章分類
全部 (283)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
靚女可欣姐姐日記板
靚女希希日記板
helen日記板
kaman表妹日記板
vivian的日記
亞ling日記板
亞爸的日記板
汶汶日記板
邦的日記板
家姐日記板
笨nana日記板=.=
曾姑娘的日記
琳琳日記板
雯雯日記板
碧碧子新日記板>w&...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 283
留言總數: 150
今日人氣: 21
累積人氣: 5346
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
                     

2006 年 9 月 24 日  星期日   晴天


今日係我既決志生日喔!^^ 開心 分類: 未分類

                 今日係我既決志生日喔!

     有d人係咪好想知咩係決志呢^^等我話你知啦!^v^決志既意思係相信,跟從耶穌。

    今日一早番教會!^^今日講道都好鍾意呀!><*(嘻嘻)

    完左崇拜之後就行左去文具店幫carman既細佬買file跟住番屋企睇電視,睇到3點到就食野加食藥than,好快好想訓lu!!就訓左..訓到5點幾。今晚可能可以去荃灣行街街~~^_^*

                                                                            kiki字!!

                     各位唔好意思呀!!今日狀態不住..食左d藥..唔係打到好多野!>///<"""

    晚上:

      晚上,我們一家坐私家車到荃灣吃晚飯,然後我們便到了商場逛逛街。又到了拾元店買了一些物品,之後便回家去了。

     唔知做乜野..好想打咁書面語....卡卡卡卡..好好玩呀!>///<*

                       講住咁多先.....夜晚字!!KIKI

                                                                                                                                       



                                                                                                                                                                
發表時間:2006-09-24 05:34 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 


                     

2006 年 9 月 23 日  星期六   晴天


今日番左教會.... 愉快 分類: 未分類

      今日一早去左睇醫生....跟住同dad&mun飲茶!!!(之後先記得冇拎到電話...咁家姐果時未出街住...咁就叫佢拎...但唔記得左..冇法喇...誰叫我忘記左拎電話.)又約左家姐同曾姑飲茶..不過今日我約左rico同健番教會(果時已經係2點搭5喇!!!好驚遲左.....因為家姐又係2點搭6又係番教會)so...dad就先車左我地番去.....我就跑左上屋企拎番個電話番到屋企就見到有2個電話未接.....打番番去問..邊個搵過kiki...人地話我打錯左.....><"咁我就番左教會先....冇幾耐先接到個電話...(健離既!!)咁就先知rico離唔到.....有小小想見下佢呀!><""咁只好下次先喇^^**咁冇幾耐就完左lu!!!跟住rico叫健比左包喉糖我!!!><**(rico多謝曬呀!><*下次唔洗買野比我嫁喇!!thank you thank you thank you>////<*)

         夜晚再有咩事話你知啦!^^拜拜拜拜拜拜

                          係一個有關褔音的事!!好好睇!^^希望你地都明白佢地既意思喔!^^


                                      http://home.skhkt.edu.hk/~eric2/church/word/movie/duty.swf

剛剛唸住訓覺.....點知訓左一個鍾都冇就醒左.....心跳太快(因為食左藥..心跳先咁快)...訓唔到(可以話係訓都冇訓過......)

                                                                                                                                       



                                                                                                                                                                
發表時間:2006-09-23 04:28 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]