| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

2006 年 9 月 24 日 星期日  |
今日係我既決志生日喔!^^  |
分類: 未分類 |
今日係我既決志生日喔!
有d人係咪好想知咩係決志呢^^等我話你知啦!^v^決志既意思係相信,跟從耶穌。
今日一早番教會!^^今日講道都好鍾意呀!><*(嘻嘻)
完左崇拜之後就行左去文具店幫carman既細佬買file跟住番屋企睇電視,睇到3點到就食野加食藥than,好快好想訓lu!!就訓左..訓到5點幾。今晚可能可以去荃灣行街街~~^_^*
kiki字!!
各位唔好意思呀!!今日狀態不住..食左d藥..唔係打到好多野!>///<"""
晚上:
晚上,我們一家坐私家車到荃灣吃晚飯,然後我們便到了商場逛逛街。又到了拾元店買了一些物品,之後便回家去了。
唔知做乜野..好想打咁書面語....卡卡卡卡..好好玩呀!>///<*
講住咁多先.....夜晚字!!KIKI
 |
| 發表時間:2006-09-24 05:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2006 年 9 月 23 日 星期六  |
今日番左教會....  |
分類: 未分類 |
今日一早去左睇醫生....跟住同dad&mun飲茶!!!(之後先記得冇拎到電話...咁家姐果時未出街住...咁就叫佢拎...但唔記得左..冇法喇...誰叫我忘記左拎電話.)又約左家姐同曾姑飲茶..不過今日我約左rico同健番教會(果時已經係2點搭5喇!!!好驚遲左.....因為家姐又係2點搭6又係番教會)so...dad就先車左我地番去.....我就跑左上屋企拎番個電話番到屋企就見到有2個電話未接.....打番番去問..邊個搵過kiki...人地話我打錯左.....><"咁我就番左教會先....冇幾耐先接到個電話...(健離既!!)咁就先知rico離唔到.....有小小想見下佢呀!><""咁只好下次先喇^^**咁冇幾耐就完左lu!!!跟住rico叫健比左包喉糖我!!!><**(rico多謝曬呀!><*下次唔洗買野比我嫁喇!! thank you thank you thank you>////<*)
夜晚再有咩事話你知啦!^^拜拜拜拜拜拜
係一個有關褔音的事!!好好睇!^^希望你地都明白佢地既意思喔!^^
http://home.skhkt.edu.hk/~eric2/church/word/movie/duty.swf
剛剛唸住訓覺.....點知訓左一個鍾都冇就醒左.....心跳太快(因為食左藥..心跳先咁快)...訓唔到(可以話係訓都冇訓過......)
 |
| 發表時間:2006-09-23 04:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | ... | 142 | »
|