~~Happyiness Land~~
你要盡心,盡性,盡意,盡力愛主你的神。
其次就是說:要愛人如己。(可12:30-31)
kiki1004
暱稱: kiki
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
百感交集..xp
呵呵...~~
呼...
呵呵..
一早起身就睇...........
文章分類
全部 (283)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
靚女可欣姐姐日記板
靚女希希日記板
helen日記板
kaman表妹日記板
vivian的日記
亞ling日記板
亞爸的日記板
汶汶日記板
邦的日記板
家姐日記板
笨nana日記板=.=
曾姑娘的日記
琳琳日記板
雯雯日記板
碧碧子新日記板>w&...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 283
留言總數: 150
今日人氣: 13
累積人氣: 5362
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
                     

2006 年 9 月 18 日  星期一   晴天


今日的時間唔知點解會覺得過得好快呀!^^ 開心 分類: 未分類

        今日....一早去到操場到集隊點知比我排隊的"格"離果位係咁問我野.........(無奈...)好日又唔見佢問咁多野.....(好似審犯呀!!><")(佢又會睇我日記的!?)跟住又見到盈盈...佢整好左普通話果個喇!^^多謝曬你呀~><*THANK YOU喔!!!

      今日上堂時,唔知點解D時間過得好快...由其是英文果堂啦!!答問題好好玩呀!!

      小息果時...好快咁又唔見左RICO叫我幫佢睇住的人喇...=="做乜又打排球丫....真係好想講....唔打會死嫁咩!?

      今日又掉位lu!!carman掉左係我格離...係lunch(偷)聽到miss lui講話我可能可以幫下carman唔明的問題!!!(希望係啦!!)(好似係咁講嫁!!)

      放學的時間啦!!我又由於亞MAY的鼓勵之下...終於第一次(唔知係咪第一次...但爆耐冇坐過D咁細的巴士...)今次又見唔到果個哥哥LU!!!但回到家的途中!幫左2個人的幫忙...好開心呀!!嘻嘻

                                                             oi ki!>v^*

p.s.我今日唔知點樣樣整親果右手的"較位"定唔知係琴日整親...好痛呀...(已經好多次喇!!唉....><""好辛苦喔!!)       

                                                                                                                                       



                                                                                                                                                                
發表時間:2006-09-18 06:47 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 


                     

2006 年 9 月 17 日  星期日   晴天


今日一早又係番左教會..見到... 滿足 分類: 未分類

     今日係教會講導的牧師係"東東"舅父啵!!!(有d嚇親!!)佢今日講的野....好鍾意呀!!><(好正!哇卡卡卡卡)跟住就同媽咪&家姐去左食野...冇幾奈家姐急住上洗禮班..好快就走左了....=.=""(我都想快d可以洗禮呀!><*)我同媽媽咪食完野之後就去左行萬寧喇!!(買左新的洗頭水...開心開心...今晚用!!卡卡卡卡卡~^^)之後又行左去圖書館,好奈之後就番左屋企...好悶...番到屋,唸番...普通話果個唔知點算好.....網頁果d野唔識做加唔想做呀!><"(唉唉唉!!!)

      p.s..昨日的晚上我一家睇左側田的演唱會...好正呀!!佢唱歌勁好聽呀!>/////<(佢跳舞的時候好得意!!)

                                上午字...kiki上...

     今日的晚上!!普通話的問題呢.....盈盈佢話佢整呀(真係感謝萬分喇~><")我唔識整有關電腦的野呢....><""盈盈..真係好多謝你呀>///<*

     跟住呢...又同下2個fd傾計啦!冇乜野做..去下人地的日記板到留下言囉~^^

     汶汶的日記板好靚呀~~你地可以多d去嫁^^

                         琦琦字...

唔知點解..我個板...一係就爆多人上離...一係就空氣都唔上下離....><*(無奈萬分)

                                                                                                   

                                                                                                                                       



                                                                                                                                                                
發表時間:2006-09-17 02:51 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]