| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

2006 年 9 月 18 日 星期一  |
今日的時間唔知點解會覺得過得好快呀!^^  |
分類: 未分類 |
今日....一早去到操場到集隊點知比我排隊的"格"離果位係咁問我野.........(無奈...) 好日又唔見佢問咁多野.....(好似審犯呀!!><")(佢又會睇我日記的!? )跟住又見到盈盈...佢整好左普通話果個喇!^^多謝曬你呀~><*THANK YOU喔!!!
今日上堂時,唔知點解D時間過得好快...由其是英文果堂啦!!答問題好好玩呀!!
小息果時...好快咁又唔見左RICO叫我幫佢睇住的人喇...=="做乜又打排球丫....真係好想講....唔打會死嫁咩!?
今日又掉位lu!!carman掉左係我格離...係lunch(偷)聽到miss lui講話我可能可以幫下carman唔明的問題!!!(希望係啦!!)(好似係咁講嫁!!)
放學的時間啦!!我又由於亞MAY的鼓勵之下...終於第一次(唔知係咪第一次...但爆耐冇坐過D咁細的巴士...)今次又見唔到果個哥哥LU!!!但回到家的途中!幫左2個人的幫忙...好開心呀!! 嘻嘻
oi ki!>v^* 
p.s.我今日唔知點樣樣整親果右手的"較位"定唔知係琴日整親...好痛呀...(已經好多次喇!!唉....><""好辛苦喔!!)
 |
| 發表時間:2006-09-18 06:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2006 年 9 月 17 日 星期日  |
今日一早又係番左教會..見到...  |
分類: 未分類 |
今日係教會講導的牧師係"東東"舅父啵!!!(有d嚇親!! )佢今日講的野....好鍾意呀!!><(好正!哇卡卡卡卡 )跟住就同媽咪&家姐去左食野...冇幾奈家姐急住上洗禮班..好快就走左了....=.=""(我都想快d可以洗禮呀!><*)我同媽媽咪食完野之後就去左行萬寧喇!!(買左新的洗頭水...開心開心...今晚用!!卡卡卡卡卡~^^)之後又行左去圖書館,好奈之後就番左屋企...好悶... 番到屋,唸番...普通話果個唔知點算好.....網頁果d野唔識做加唔想做呀!><"(唉唉唉!!!)
p.s..昨日的晚上我一家睇左側田的演唱會...好正呀!!佢唱歌勁好聽呀!>/////<(佢跳舞的時候好得意!!)
上午字...kiki上...
今日的晚上!!普通話的問題呢.....盈盈佢話佢整呀(真係感謝萬分喇~><")我唔識整有關電腦的野呢....><""盈盈..真係好多謝你呀>///<*
跟住呢...又同下2個fd傾計啦!冇乜野做..去下人地的日記板到留下言囉~^^
汶汶的日記板好靚呀~~你地可以多d去嫁^^
琦琦字...
唔知點解..我個板...一係就爆多人上離...一係就空氣都唔上下離....><*(無奈萬分)

 |
| 發表時間:2006-09-17 02:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | ... | 142 | »
|