| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

2006 年 8 月 13 日 星期日  |
今日早起......  |
分類: 未分類 |
今日講真都唔知係早起定遲起了...(平時起身的時間係1點幾,今日就9點幾起左身...之不過就比原先話要7點幾起身就遲左咁囉~~你地點睇?? )
之後有dd事...冇咩特別唔係好想打.....咁就冇幾奈就一家4個人去左下便的教會到了~~
咁事後又去左爸爸b同事果到食飯啦~~好鬼開心....超好人.....唉.....簡直就係小有啊~~我係到唸又問家姐點解會對每一個人都咁好的呢??家姐話...咁都冇咩可能對人冇端端唔好的吧....佢咁樣講...唸唸下又覺得咁又係的.....佢又話其實對人好跟本就係應份的...咁又愈唸愈覺得佢講得好對啊~~我要向人地好好咁學習lu!!!
今次算打得多野的吧....^v^頭先所講的說話好鍾意呢~~你地又點睇嫁呢~?都冇咩特別的事可以講....(有都唔講啦~~哈哈哈..)係咁先了~^v^8~~~8
琦琦上^v^ 下便隻貓幾型呀~^^
 |
| 發表時間:2006-08-13 06:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2006 年 8 月 12 日 星期六  |
唔..好快又要番學了..心情好好開啦~不過就..唔...  |
分類: 未分類 |
心情係好開心,但係就...唔...唔想做功課啦~~=^= <---(留意係唔開心的圖案..千萬唔好睇錯喔! )
你地做曬功課未呀~~?? 悶悶地咁啦啦啦啦~~卡卡....(又試唔知講乜好lu!!)唔講..哈哈
sorry啦~>//<冇之前打的咁多字!!(其實係超多字唔係冇咁"多"字)係咁先啦~^v^886 <---唔知點解按左個咁"得意"的公仔呢~~?
kiki上~^ <
12.8.06
<----好得意..但唔係我的貓..網上找的~~眉清目秀!!簡直就係靚仔一個呀~
 |
| 發表時間:2006-08-13 01:11 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | ... | 142 | »
|