| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

2006 年 8 月 19 日 星期六  |
今日下午同汶汶去了教會的攤位到~~  |
分類: 未分類 |
係攤位到.....冇咩好做...睇下魔術呀...聽下歌仔呀......(等等..有好多唔同的活動呢!)~咁啦~但開始玩攤位的時候好多人...最後都係唔玩了(...唔係好鍾意玩...)咁我同汶汶&家姐就去左盈豐到行了....家姐就搵左ivy姐姐同佢一齊行了...我地4個又食下野..咁...汶汶又買左枝藍原子筆......之後就去我我家.....夢夢還驚呢!!一放佢出來就躲起來了,油4點幾到了差唔多8點才出來呢!!!唉..... 又要找訓練番佢lu!! 算了~
就快番學了....又重未做好功課呀~~>]]]]][[[[[<咦...唔想做....你地要多d來呀..(重要留言的啊!! 好讓我得知你地食家點呀嘛!!知冇??)
冇咩事了....唔..yube約左我下星期6同佢去新北江啦~~我唸...我去得的...^v^多多留言...please^_^**
kiki上^_^+ 19.8.2006
 |
| 發表時間:2006-08-19 07:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2006 年 8 月 18 日 星期五  |
今日同媽媽咪&家姐又去左元朗....  |
分類: 未分類 |
今日下午2點30到先至起身.....跟住去左沖涼...than,食野啦!!又再than換衫就去左元朗同家姐拿智能身份證....剛剛到步...得幾個人,原來4點30就關門冇得再拿身份證...剛剛拿原先知....媽媽咪仲以為係5點正先冇得拿.....好"才"姐.....
than就行左陣街又番番昨日係同mable,yube等人一齊影貼紙相果到.......哈哈....好笑...(詳情唔講.......呵呵呵呵 )
之後又番番屋企啦......食左d野之後就去了映霞姐姐到.....去左探佢的媽媽..又慢慢的向佢的媽媽傳褔音!!!映霞姐姐的dad同照顧佢媽媽的姨姨..(好感謝神..找到一個係基督徒的姨姨去照顧映霞姐姐的媽媽..)希望佢的媽媽會快點好番起來!!!也會信神啦~^_^
講住咁多先!!今日,早午晚本身都好好天.....但再晚點就下大雨和行雷了~~剛剛好回到家中不久才下大雨行雷...真感謝耶和華呢^v^多謝你喔^_^* kiki上~^v^
18.8.2006
 |
| 發表時間:2006-08-19 12:47 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | ... | 142 | »
|