~~Happyiness Land~~
你要盡心,盡性,盡意,盡力愛主你的神。
其次就是說:要愛人如己。(可12:30-31)
kiki1004
暱稱: kiki
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
百感交集..xp
呵呵...~~
呼...
呵呵..
一早起身就睇...........
文章分類
全部 (283)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
靚女可欣姐姐日記板
靚女希希日記板
helen日記板
kaman表妹日記板
vivian的日記
亞ling日記板
亞爸的日記板
汶汶日記板
邦的日記板
家姐日記板
笨nana日記板=.=
曾姑娘的日記
琳琳日記板
雯雯日記板
碧碧子新日記板>w&...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 283
留言總數: 150
今日人氣: 19
累積人氣: 5433
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
                     

2006 年 8 月 19 日  星期六   陰天


今日下午同汶汶去了教會的攤位到~~ 驚訝 分類: 未分類

      係攤位到.....冇咩好做...睇下魔術呀...聽下歌仔呀......(等等..有好多唔同的活動呢!)~咁啦~但開始玩攤位的時候好多人...最後都係唔玩了(...唔係好鍾意玩...)咁我同汶汶&家姐就去左盈豐到行了....家姐就搵左ivy姐姐同佢一齊行了...我地4個又食下野..咁...汶汶又買左枝藍原子筆......之後就去我我家.....夢夢還驚呢!!一放佢出來就躲起來了,油4點幾到了差唔多8點才出來呢!!!唉.....又要找訓練番佢lu!!算了~
      就快番學了....又重未做好功課呀~~>]]]]][[[[[<咦...唔想做....你地要多d來呀..(重要留言的啊!!好讓我得知你地食家點呀嘛!!知冇??)

                                                               冇咩事了....唔..yube約左我下星期6同佢去新北江啦~~我唸...我去得的...^v^多多留言...please^_^**

                                                                           kiki上^_^+         19.8.2006

                                                                                         

 

 

 

                                                                                                                                       



                                                                                                                                                                
發表時間:2006-08-19 07:53 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 


                     

2006 年 8 月 18 日  星期五   晴天


今日同媽媽咪&家姐又去左元朗.... 開心 分類: 未分類

      今日下午2點30到先至起身.....跟住去左沖涼...than,食野啦!!又再than換衫就去左元朗同家姐拿智能身份證....剛剛到步...得幾個人,原來4點30就關門冇得再拿身份證...剛剛拿原先知....媽媽咪仲以為係5點正先冇得拿.....好"才"姐.....

than就行左陣街又番番昨日係同mable,yube等人一齊影貼紙相果到.......哈哈....好笑...(詳情唔講.......呵呵呵呵)

之後又番番屋企啦......食左d野之後就去了映霞姐姐到.....去左探佢的媽媽..又慢慢的向佢的媽媽傳褔音!!!映霞姐姐的dad同照顧佢媽媽的姨姨..(好感謝神..找到一個係基督徒的姨姨去照顧映霞姐姐的媽媽..)希望佢的媽媽會快點好番起來!!!也會信神啦~^_^

         講住咁多先!!今日,早午晚本身都好好天.....但再晚點就下大雨和行雷了~~剛剛好回到家中不久才下大雨行雷...真感謝耶和華呢^v^多謝你喔^_^*                            kiki上~^v^

                                                                                          18.8.2006

                                                                                                                                       



                                                                                                                                                                
發表時間:2006-08-19 12:47 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]