| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

2006 年 8 月 21 日 星期一  |
今日shopping呀~^v^  |
分類: 未分類 |
今日下午成5點幾先出買野.....買左書lu!!不過有4本書要下個星期先有...又配過個眼鏡啦....(之前果個比我整破了....)我依家的近視度成2百5呀.....唉...今個星期6就有得囉!!(但就唔知yube約我果日[星期6]我去唔去得)行到晚上我地去了好多的去地睇番學鞋啦..係屯門市中心到間間shop都係得個幾隻啵...冇對睇得上眼..=.=唉唉...跟住就去左有好多鞋睇的新墟到了,睇到有幾隻咁多多的鞋都睇得上眼的.....=o=""之後買左一對好鬼得意的番學鞋鞋...哈哈>v<(正呀~)
晚上就8點亞爸同媽媽咪都約左人出去食野..我同家姐就留係屋企到睇tv啦...咁咁.....
丫!!係呀我屋企個電話好番了..你地可以打再番離lu...^^(有緊要事先好打比我囉~^_^+)
係咁多了~^v^88囉..kiki字..
21.08.2006 
 |
| 發表時間:2006-08-22 01:08 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2006 年 8 月 20 日 星期日  |
今日見到大舅父喔!!  |
分類: 未分類 |
大家好呀~^_^+記得..記得...留言呀~~^v^...知道冇?
今日早上又番左教會,聽大舅父.....講道..之後同佢仲有個叔叔食飯....跟住....舅父好急咁就去坐車去機場...再fly去菲律賓開會....(佢好忙喎!!)
之後冇乜野lu!!!!好似係...我係係中午打嫁...所以唔知下午有咩事會發生!!
冇lu冇lu!^v^掰掰^v^
ps:而家係晚上,我分開左2個時段打日記......晚上..我地一家同周哥哥去了西貢食dinner...good ,我又飲左d酒,有小小醉醉地.....(我係咁係到笑....飲醉左lu!)
再ps:明日先開始買書,又配過個新的眼鏡(最新的果個眼鏡都給我不小心的弄破了....)&買新的番學鞋鞋^v^開心開心>_<有咩就打我的提囉~^_^(當然我係唔會打我個手提比你地睇嫁啦,知我電話號碼又要打比我的人就打我手電了~^v^88
kiki上^*^
 |
| 發表時間:2006-08-20 01:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | ... | 142 | »
|