| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

2006 年 5 月 5 日 星期五  |
| 無奈到死 |
今日係放假既第一日....我無出街呀....原本我同阿koey,yan one去唱
k嫁....點知又去唔成....要留係屋企做乖乖女....所以留係屋企打機....
煲電話....睇電視....訓覺ZZZ^3^........我為有係屋企自已唱歌la....可
能唱得太好聽太頭入la...阿媽道記我唱得咁好聽...又比佢鵝左幾句...唉
真無奈....
|
| 刊登時間︰2006-05-06 12:13 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |


2006 年 5 月 4 日 星期四  |
| 最平凡的一天 |
今日賢賢b無返學呀!今日我好像平時返到學校...之後走loker...集隊...
好平凡上堂...小息...食lunch...PD堂做孔明燈....放學去左買野食...
買完返來又同班fd係學校傾計....點知我地無段段見到ABC君...佢明知
見到我...都唔望我...我見到佢咁既眼神就知到佢唔鍾意我呀...我相信同
佢好快告一段落la...我相信我好快唔識佢...好快忙記佢...我唔咁做,種
可以點做呀...可以教我嗎....我可以叫佢鍾意我咩...可以咩...我種有咩
方法留著佢呀...我地又未開始過...我只可以講....我係佢心目中可能只
係一個小妹妹炸....一個係f.1讀書既女仔....我只好默默咁接受...你話
係唔係... |
| 刊登時間︰2006-05-04 08:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |


2006 年 5 月 2 日 星期二  |
| 唔開心的野....我明令你地快d離開賢賢b同曼魚身上...快D走! |
唉....今日賢賢b一返到學校又比小明罵呀...有喊左好多次...睇見
都心酸呀....之後阿mandy前個幾日無段段要見家長....兒家我都
唔係好知佢做咩呀....我兒家好擔心佢呀....種有賢賢b呀唔好再唔
開心...唔開心d野就忘記左佢la....有咩唔開心都可以找我嫁...mandy
姐你都係....你地唔好咁la....ok
|
| 刊登時間︰2006-05-02 07:53 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | »
|