| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

2006 年 4 月 14 日 星期五  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
|
| 刊登時間︰2006-04-14 07:47 PM |


2006 年 4 月 14 日 星期五  |
| 每次 |
每次你看見我時.....
我都會假裝不注視你....
但係到你的視線到令一邊時....
我都會偷偷看著你....
ABC君 |
| 刊登時間︰2006-04-14 02:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |


2006 年 4 月 13 日 星期四  |
我好唔開心呀  |
今日....我到10:00am返左學校打羽毛球......今日有好多唔開
心既事呀!.....今日我哭左好多次又笑左好多次.....但係我又唔
明點解我會哭喎,可能ABC君無來la~.....所以心情都唔係好
靚.....之係曼魚又話有人偷睇我D日記.........然後係到講我日
記寫咩野.....今日又比阿sir話...又同人反面....唉....種知好 慘
la....然後打羽毛球打到5點幾....就同阿koey傾設......到左6
點幾就返左屋企....返到居企又比阿媽鵝左幾句...真慘~ >3< |
| 刊登時間︰2006-04-13 10:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | »
|