i am so tried~~~眼淚在心裡劉.....
kiki199511
暱稱: 劉汶~
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
2010-06-19
STUDY HARD~~~
工課工課...............
HAPPY NEW YEAR
我又病呀...
文章分類
全部 (36)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 36
留言總數: 136
今日人氣: 2
累積人氣: 1527
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 6 月 24 日  星期三   晴天


有冇搞錯呀 分類: 未分類

我都係金日之知

原來個8婆係一個星期都唔鬼沖涼,唔鬼屎頭家囉...oh my god

我好驚訝

有冇搞錯呀

禁都忍到

唔係怪

佢想點呀

仲要屈bobo同stella佢地

你咩事呀

如果唔係佢地話比我地知

我地神早比你呃左,,神早比你偷左我地d野啦

濺格

都唔知咩人...咩心

做埋d禁既野都得

你對唔對得住我地...對唔對我住你呀媽呀

係唔係都到...明明係你自己既問題

仲要話kitty同amy

人地好心等你

你又要話人行得慢

仲要話自己多仔溝

冇錯

其實.....你都唔係太7

但係你d仔..

都係同你一日

都唔知有冇一日??

我唔知..可能一個鍾掛???

但都係一日就分手架啦

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

可能會話我罵得好xxx.......

或者我冇之格批評你

但係我重身

我講既野

每一句都係事實

佢自己有冇做過佢自己知

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

 

 

 

 

 



yo~~exam終於都完lu 分類: 未分類

yo

終於都exam完畢啦

好開心~好開心~

但係有一樣野我金日先知

我覺得好驚訝

想知咩事

睇下一pe  blog啦

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

之前果幾日

bobo,stella.kitty同belle去左我屋企玩wo

哈哈

bobo好好笑

佢囉我個豆袋玩

跟住打開條拉鍊

跟住dd   fa 泡kai lun  lun

就劉左出黎

唉比佢激死

不過......我最後放d lun lun落去果時

d   lun lun 又劉出黎

搞到死張床都係

最後

吸塵機出動吸走左

跟住吸床果時..

一吸  張床玉吸住左~~~哈哈哈

最後 so 左佢地落地囉~~哈哈

好好玩

跟住stella 同bobo做左d野(唔講住)

笑死左

 

 



2009 年 6 月 22 日  星期一   晴天


就黎完架啦....你咪停課呀 分類: 未分類

就黎EXAM完畢啦..YOYOYO

真係好呀.....

雖然都係仲有2科

就係死人數學同科學

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

金日左英文同英文0聽

英文果個好多Mcmug 同Mudull

都幾容易

唔係太......可能會有70分以上既

正常的話(假設性)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

希望可以係exam最後一日

可以去Annie屋企玩下啦

我想睇佢隻喵喵呀

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 



2009 年 6 月 17 日  星期三   晴天


唔好呀....唔好呀 分類: 未分類

一聽到話d小學生唔屎反學.

佢地就好啦

可惜我唔係小學生

我係中學生

唉真係煩到屎

但係d人話exam完左之後先好停課..

我都好想好想

可惜...........不如人意

我想果時......佢又死都唔放

不過就算係停課...

都係30/6之後先好停課

因為我要係果日到考章囉

 

一定一定唔好係30/6之前停課呀....

千企千企千企千企千企千企千企唔好呀....................

 

 



2009 年 6 月 16 日  星期二   晴天


我終於都捨得溫書lu.... 分類: 未分類

yo

我終之都捨得令起本去溫lu........

由通識果科開始考之後

我終之覺得我都算識d唔識d啦wo

但係有d科都係唔係好拈......(死人中文,,死人英文,,死人數學)

3科主科.......想點呀......3個老師....2個都係古板(屎fuck黃,,out  sir)既..........

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

金日我考中文說話同英文說話

嘩中文果時.......講到好...........唔好提

英文果時....我好繄張......

鬼叫係Mrs.Ng..

我地講左Group Discussion之後...

我居然係第一個講Film Review

講到中間果時....我頂..死人健E嬸...佢引我笑wo..

搞到我笑左十秒之後..就繼續講

雖然我到最後都可以係2:15秒前講到

不過我林我都唔會太高分

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

金日我地D女仔玩得好happy.........

原因係我地影左好多相

仲知道屎fuck黃比人打左一下

哈哈哈......

隻眼鍾左......

我同健E嬸係禁笑佢.....話低佢死LOW......HOHOHO

鬼叫佢禁Q衰.....

死日收我...我睇又理...煩到屎...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~\