Study Hard~~
仲有一科就完
不過係maths
唉
我寧可最後一樣係listening/speaking呀
搞到有人約我出街都唔得~
激死我~
~~~~~~~
祝珊珊生日快樂
happy birthday to you~~
金個假期放左等於無放.................
死人蔡SIR做咩比個死人公平貿易WS做咩呀
以為我地太得閒咩]
仲要影相...................痴線
MISS NG 又係不過我地E D同學
心靈相通架馬(奸笑.....有籍口出街)
不過其他工課都係洗左我好多時間......!%$#&$#&%$
嬲嬲嬲嬲嬲嬲................
如人摺,清明摺,復活摺快樂.................................
2009 bye bye
A NEW YEAR 2010 halo
林倒數前幾十秒
kitty send 個sms比我
哈哈哈~~~~話我知
反到學校第一樣禮物係101點校規呀~~哈哈哈
不過我無所謂~~~come on 校規
因為禁耐咩都抄慣啦............................校規都識背啦~~~~~~miss ng thx for you
~~~~~~不過點到好都要同everyone講
happy new year
之前又病
e家又病多之
死得啦
金之仲要再嚴重d
金之係d病菌入左去我條氣宮到呀
搞到我咳到嘔血呀~~~~~~
跟住仲有成+,7隻藥食呀
help